  • Data: 2002-07-01 13:03:23
    Temat: Re: Ordynacja podatkowa - art. 77
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > c) do US, za to ze nikomu nie chce sie pomyslec i usunac te cholerne
    dwie
    > cyferki z nr rachunku.
    > Chociaz urzednikom US to nawet sie nie dziwie.

    A ja się dziwię. Swego czasu wyjaśniałem pewne niezgodności
    w numerach rachunków w US i wtedy miła pani oznajmiła mi, że ona wie
    lepiej na jaki numer przelewać, bo była na
    s z k o l e n i u.

    "Te dwie pierwsze cyfry,
    to każdy bank ma inne (ale w danym banku są takie same)"
    Szkolenie zezwalało również na wpisywanie ciurkiem
    26 znaków, ale zaczynając od ośmiomiejscowego pola
    identyfikującego oddział.

    Ciekawe kto zapłacił za to szkolenie? :-)

    Pzdr
    CEZ