  • Data: 2002-07-01 13:11:01
    Temat: Re: Ordynacja podatkowa - art. 77
    Od: "_Taunus_" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DarekS" <n...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    news:afpidk$b6h$1@news.onet.pl...
    > Myślę, że trzeba pójść do US poprosić o wystawienie kwitu do kasy i
    > grzecznie spytać się o odsetki. Najprawdopodobniej nie będą chcieli uznać
    > Twoich racji i odsetek nie odzyskasz, chyba że pójdziesz na całość, ale
    czy
    > warto?

    a ile czasu mam na wystapienie o odsetki ?? - bo moze jak mi zaleza za skore
    to wtedy sie upomne - a na razie bede siedzial cicho ??

    > PS. Może zmienić bank? ;-))))

    he he - tam mam tylko konto pomocnicze (jakos nie ufam w podawanie numeru
    konta na ktore wplywa pensja do US - jak beda chcieli - to niech sie troche
    potrudza)

    pozdrawiam,
    _Taunus_