    From: Budzik <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ordynacja podatkowa - art. 77
    Date: 1 Jul 2002 15:44:13 GMT
    Sender: b...@p...onet.pl@pe95.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl

    Osobnik posiadający mail'a a...@a...poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > podanego
    > na

    A ten numer konta to podałeś w końcu dobry i tylko oni namieszali czy też
    pomyliłeś się podając numer konta na NIP-3???

    > Może trzeba mieć pretensje do banków:
    > a) PKO BP SA za to, ze wymyslilo ten patent z "bledna" liczba
    > kontrolna, b) NBP za to, ze nie umie realizowac takich przelewow,

    Bzdura, akurat system komputerowy US poprawnie zlicza cyfry kontrolne z
    numerów PKO BP, tak więc dla własnego bezpieczeństwa należy podawać numery
    kont w formacie:
    nn xxxxxxxx rrrrrrrrrrrrrrrr lub
    nn xxxxxxxx rrrrrrrrr lub co mnie ostatnio trochę zdziwiło:
    nn xxxxxxxx rrrrrrrrrr (10 cyfr - to też PKO BP)

    > oraz
    >
    > c) do US, za to ze nikomu nie chce sie pomyslec i usunac te cholerne
    > dwie cyferki z nr rachunku.

    A niby dlaczego mieliby je usuwać???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)