    From: "MM." <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Oświetlenia kościoła a VAT nikt mi nie pomoże.
    Date: Tue, 15 Jan 2002 15:45:28 +0100
    Sender: [09099955 mail.onet.pl]@pa95.skierniewice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Mają racje
    nie ważne kto płaci
    ważny jest typ usługi

    np. wykonywałem usługi dla szkoły - ale płaciła gmina - VAT 7% - KOB 13
    inne przykład - prace dotyczące służby zdrowia - płacił generalny inwestor -
    firma budowlana - ale praca dotyczyła KOB 15

    oczywiście pod warunkiem że obiekty sakralne podlegają mniejszej stawce
    VAT - tego nie wiem

    jeżeli naciskają - niech podadzą KOB dla usług na obiektach sakralnych - to
    jest ich problem, oni muszą udowodnić że mają prawo do mniejszego VAT-u -
    wpiszesz go na fakturze i spokój - VAT 7%

    pozdrawiam
    MirosławM.