  • Data: 2015-08-13 13:57:53
    Temat: Re: Oszczędności na rachunku firmowym
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-09 o 00:33, Marek pisze:

    > Tak wynikało z kontekstu.

    > przewyższającą?
    >
    > A czy on coś takiego wybraża? Bo to wymaga kombinacji (trzeba mieć co
    > amortyzować i żeby to.jeszcze było na poziomie przychodów).

    > wybrał?
    >
    > Rozwijał bym biznes inwestując w niego te pieniądze a nie jakoś
    > specjalnie myślał o (i tak mało atrakcyjnych) lokatach.

    ja wziąłem jakiś duży kredyt. Biznesplan przewiduje zyski dopiero po
    roku, do tego w pierwszym roku spłacam same odsetki, w drugim 25% raty
    itd - dzięki temu mam stratę i nie wymaga to kombinowania. Równie dobrze
    mógłbym nie zarabiać, ale ze względu na odroczone terminy płatności
    miałbym środki do ulokowania. Zainwestowałbyś te środki?

    Łukasz