    From: dddddddd <f...@e...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.biznes.banki
    Subject: Re: Oszczędności na rachunku firmowym
    Date: Thu, 13 Aug 2015 13:57:53 +0200
    <a...@n...neostrada.pl>

    W dniu 2015-08-09 o 00:33, Marek pisze:

    > Tak wynikało z kontekstu.

    > przewyższającą?
    >
    > A czy on coś takiego wybraża? Bo to wymaga kombinacji (trzeba mieć co
    > amortyzować i żeby to.jeszcze było na poziomie przychodów).

    > wybrał?
    >
    > Rozwijał bym biznes inwestując w niego te pieniądze a nie jakoś
    > specjalnie myślał o (i tak mało atrakcyjnych) lokatach.

    ja wziąłem jakiś duży kredyt. Biznesplan przewiduje zyski dopiero po
    roku, do tego w pierwszym roku spłacam same odsetki, w drugim 25% raty
    itd - dzięki temu mam stratę i nie wymaga to kombinowania. Równie dobrze
    mógłbym nie zarabiać, ale ze względu na odroczone terminy płatności
    miałbym środki do ulokowania. Zainwestowałbyś te środki?

    Łukasz