eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOtrzymuję pocztą nieprawdziwe faktury VAT - co mogę z tym zrobić??? › Re: Otrzymuję pocztą nieprawdziwe faktury VAT - co mogę z tym zrobić???
  • Data: 2008-06-05 19:46:12
    Temat: Re: Otrzymuję pocztą nieprawdziwe faktury VAT - co mogę z tym zrobić???
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >O czym Ty piszesz??? Przecież chodzi o MOJE
    >dane osobowe. Jeden raz je
    >podałem by dokonać zakupu trzy lata temu i oni ich teraz używają do
    >wystawiania fałszywych faktur które jeszcze mają czelność mi
    >przesyłać...

    Skąd wiesz ze są fałszywe? A jesli takie są, to przeszkadza Ci że ktoś opał Ci
    wysyła?

    Stawiam jednak że są one prawdziwe, dokumentują prawdziwe transakcje.

    Ską dwiesz, że oni wykorzystują dane podane 3 lata temu? A może ktoś podaje
    Twoje dane na bieżąco przy każdym zamówieniu jako dane nabywcy. Sprzedawca nie
    ma podstaw prawnych, by żądać okazania dowodu osobistego przed zakupem. Jesli
    ktoś przyjdzie do mnie i zaząda faktury na swoje zakupy, podając Twoje dane,
    wystawię mu ją na te dane (nawet nie będę świadom, że to nie Ty). Fakt, że nie
    sprzedałbym na termin nieznanej osobie...

    Czy przesłanie takiej faktury można potraktować jako próbę wyłudzenia
    pieniedzy - tego nie wiem. To już pytać prawników.