  • 1. Data: 2003-01-17 10:50:11
    Temat: Ożóg, Michalak i Łapiński do dymisji
    Od: "Stefan" <u...@f...onet.pl>

    Czas najwyższy...

  • 2. Data: 2003-01-17 10:54:54
    Temat: Re: Ożóg, Michalak i Łapiński do dymisji
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Stefan" <u...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b08n15$rf9$1@news.tpi.pl...

    A kiedy Kołodko ?????

    Kołodko, kołodko, kołodko..... dopingujcie go by się zdymisjonował:-(

  • 3. Data: 2003-01-17 10:54:55
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Czas najwyższy...

    Gdyby tak jeszcze Pola odkleic od stołka...

  • 4. Data: 2003-01-17 10:56:08
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    Stefan wrote:
    > Czas najwyższy...

    i Balcerowicz musi odejść

    galis

  • 5. Data: 2003-01-17 15:45:49
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Galis" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > i Balcerowicz musi odejść
    Są chętni na tej grupie na ich miejsce? Nie widzę! No więc kto?
    Łatwo mówić - muszą odejść. Nie ma zamienników - będą jeszcze gorsi, bo
    lepsi (zawodowo) od bardzo dawna nie kwapią sie pójśc "w ministy".
    WSm

  • 6. Data: 2003-01-17 16:27:32
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Są chętni na tej grupie na ich miejsce? Nie widzę! No więc kto?
    > Łatwo mówić - muszą odejść. Nie ma zamienników - będą jeszcze gorsi, bo
    > lepsi (zawodowo) od bardzo dawna nie kwapią sie pójśc "w ministy".

    Zapominasz o tym, że o obsadzie ministerialnych stanowisk decydują
    w pierwszym względzie kryteria polityczne, a nie merytoryczne.

    Poza tym "jaki pan, taki kram" - mamy kiepskiego premiera, który nie
    potrafi skompletować sobie kompetentnego zespołu.

    Pix

  • 7. Data: 2003-01-17 18:39:41
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Zapominasz o tym, że o obsadzie ministerialnych stanowisk decydują
    > w pierwszym względzie kryteria polityczne, a nie merytoryczne.
    Bynajmniej nie zapominam. I to nie tylko przy stanowiskach ministerialnych,
    ale prawie wszystkich do samego dołu. Za poprzedniej ekipy było dokładnie to
    samo. I dużo, dużo wcześniej też. Tyle, że wówczas "Partia" była jedna i
    jednoznaczna, a dziś jest wiele różnorodnych, ale mechanizmy te same.
    WSm

  • 8. Data: 2003-01-17 19:09:20
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Bynajmniej nie zapominam. I to nie tylko przy stanowiskach
    ministerialnych,
    > ale prawie wszystkich do samego dołu. Za poprzedniej ekipy było dokładnie
    > samo. I dużo, dużo wcześniej też. (..)

    Nigdy nie twierdziłem, że "za Buzka" było pod tym względem lepiej.
    Idąc jednak Twoim tokiem rozumowania należałoby każdą miernotę
    pozostawiać na stanowisku i pozwalać na dalsze szkodnictwo, bo...
    może być jeszcze gorzej.

    Pix

    PS. określenia "miernota" nie odnoszę do Balcerowicza, chociaż tak
    pechowo się składa, że mój post ląduje w tym subwątku.

  • 9. Data: 2003-01-17 22:19:23
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    [...]
> [...]
    > Idąc jednak Twoim tokiem rozumowania należałoby każdą miernotę
    > pozostawiać na stanowisku i pozwalać na dalsze szkodnictwo, bo...
    Tak to zrozumiales? Zdziwilem sie.
    WSm

  • 10. Data: 2003-01-17 23:01:30
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Tak to zrozumiales? Zdziwilem sie.

    Jeśli źle zrozumiałem intencje to oczywiście wycofuję się
    z dalszego kroczenia błędną ścieżką ;-)

    Pix