  • 11. Data: 2007-05-12 19:23:46
    Temat: Re: PCC Bo garaż był za tani...
    Od: "lwh" <...@v...pl>

    Użytkownik "Ania Szatynka" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    news:f1qet2$a0k$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Moi rodzice kupili garaż za 12000zł.

    A ile faktycznie zapłacili ?

  • 12. Data: 2007-05-12 21:55:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 12 May 2007, lwh wrote:

    > Użytkownik "Ania Szatynka" <s...@...pl> napisał
    >> Moi rodzice kupili garaż za 12000zł.
    >
    > A ile faktycznie zapłacili ?

    Ale przecież dla PCC to bez znaczenia...

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2007-05-14 03:05:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 13 May 2007, lwh wrote:

    > Ale dla zrobienia haji, napuszczenia dziennikarzy i polityków już nie.

    Z jakiej paki???
    Podstawą opodatkowania PCC *NIE JEST WARTOŚĆ TRANSAKJI*.

    > Dlaczego do cholery jasnej jakieś zasmarkane babsko z US ma mnie nazywać
    > złodziejem i się cieszyć?

    Kolejny.
    A co USowi do tego?
    Przecież to *SEJM* (pewnie na wniosek RZĄDU) przyjął TAKIE zasady
    opodatkowania.

    Jakbyś siedział w US, też byś *musiał* podatek liczyć od wartości
    "wyceny rynkowej", a *nie* od tego za ile kto sprzedał.

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2007-05-15 08:30:42
    Od: "lwh" <...@v...pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0705132027570.3244@athlon64...
    > Jakbyś siedział w US, też byś *musiał* podatek liczyć od wartości
    > "wyceny rynkowej", a *nie* od tego za ile kto sprzedał.

    A ta "wycena rynkowa" jest bardzo precyzyjna:-(
    Uważam, że jeśli transakcja była prawdziwa, to może warto skorzystać z
    biegłego.

  • 15. Data: 2007-06-05 13:39:20
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > Obawiam się że:
    > (17900-12000)/12000=0.4917

    Cena transakcji ma odbiegac od ceny rylnowej a nie na odwrot.

    sz.

  • 16. Data: 2007-06-05 15:15:27
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0705132027570.3244@athlon64...
    >
    > A ta "wycena rynkowa" jest bardzo precyzyjna:-(
    > Uważam, że jeśli transakcja była prawdziwa, to może warto skorzystać z
    > biegłego.

    Biegły pracuje dla US i ten mu płaci.Jeśli biegły się nie wykazuje - nie jest
    powoływany i traci fuchę.Koszt opinii to minimum 500 zl. Oczywiście
    niekorzystną dla siebie wycenę możesz podważyć kontroperatem zrobionym na
    własny koszt u innego biegłego. I co z tego ? Ano tyle ,że zarobieni bedą
    biegli.Nikt ci kosztów , nerwów ani czasu nie zwróci.Od 3 lat walczę w SKO z
    gminą. Były już 3 operaty i 2 kontroperaty szacunkowe.Koszty kontroperatów już
    sięgnęły poziomu wartości przedmiotu sporu i nawet jeśli SKO rozstrzygnie spór
    na moja korzyść to zwycięstwo będzie raczej pyrrusowe.
    Wbrew pozorom biegły nie oznacza "obiektywny".

    Pzdr- Kriss

  • 17. Data: 2007-06-06 08:02:31

    szomiz pisze:
    > Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości

    > Cena transakcji ma odbiegac od ceny rylnowej a nie na odwrot.

    Taaa...poczytaj przepisy...w końcu...