  • 1. Data: 2007-05-08 14:16:35
    Temat: alkohol i jedzenie w restauracji
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam

    Czy ja prowadząc działalność jednoosobową w branży komputerowej mogę
    odliczać/wliczać w koszta (brać fakture VAT) sobie np. za objad i alkohol w
    restauracji?

  • 2. Data: 2007-05-08 14:19:58
    Temat: Re: alkohol i jedzenie w restauracji
    Od: "BP" <a...@f...it>

    Podejmujesz kontrachenta albo prowadzisz szkolenie i przy okazji zamówiłeś
    poczęstunek :)

    --
    Bart Prokop * http://bart.prokop.name/

  • 3. Data: 2007-05-08 20:47:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 May 2007, BP wrote:

    > Podejmujesz kontrachenta albo prowadzisz szkolenie i przy okazji zamówiłeś
    > poczęstunek :)

    Podanie: rzuć okiem na sygnaturkę, celowo bez separatora żeby automat
    nie wyciął ;)
    A ad rem:

    > Użytkownik "bbl" <b...@y...com> napisał

    ...to przecież pytanie jest o zaliczenie w koszty.
    Reprezentacja nie ma nic do tego (*już*, od 1.I.2007) a posiłki zdaje
    się też nie bardzo... wzięli i wykreślili.
    Chyba że to szkolenie jest "usługą hotelową" :) (ale wtedy VAT się
    nie da odliczyć dla odmiany)

    pzdr, Gotfryd