  • 1. Data: 2007-05-07 19:51:06
    Temat: Re: Śmiertelny cios w samozatrudnienie?
    Od: j...@o...pl

    No dobra spoko,wiec rozpatrzmy mój przypadek,prowadze warsztat
    mechaniczny,z wykształcenie jestem inz mechaniki i budowy maszyn ,
    czy musze zdawac egzaminy w cechu?? po co?? po co mi był dyplom?? kto
    mnie przeegzaminuje??i na jakiej podstawie??
    Czy wychodzi na to ze mogę zaprojektowac i wyprodukowac samochód ,a
    nie moge wymienic w nim oleju??

  • 2. Data: 2007-05-08 06:09:25
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 07 May 2007 12:51:06 -0700, jacwroc napisał(a):

    > Czy wychodzi na to ze mogę zaprojektowac i wyprodukowac samochód ,a
    > nie moge wymienic w nim oleju??

    No bo wymienić olej to trzeba umieć. Studia tu nie wystarczą. :)