    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT-11 za 2007 i 2008 rok
    Date: Thu, 21 Feb 2008 23:27:33 +0100

    On Thu, 21 Feb 2008, 'Tom N' wrote:

    > To jest trochę bardziej skomplikowane ;-)

    Dobra, dobra!
    [...]
    > Równie dobrze może być tak, że pracownik przyszedł do banku na minute przed
    > zamknięciem i chciał pobrać tą swoja wypłatę, i bank by mu pieniądze
    > wypłacił uwzględniając komunikaty z KIRu -- jednym słowem wypłata została
    > postawiona do dyspozycji 31 grudnia i data księgowania na rachunku nie ma
    > znaczenia.
    > Ten motyw wielokrotnie testowałem osobiście ;-)

    Acha :)

    > Będąc /złośliwym/ pracodawcą udzieliłbym płatnego zwolnienia od pracy od
    > godziny 13 wszystkim tym którzy nie chcieli kasy na konto, jednocześnie
    > informując o możliwości odbioru wynagrodzenia w godzinach 15 do 16. Tych z
    > kontami puściłbym o 11. Taki system motywacyjny ;-)

    Zaraz, ale ty chcesz motywować *pracowników* do zbierania pieniędzy
    na konto. A ja piszę o zmuszaniu *pracodawcy* do wpłacania na konto!!!
    Jak sam chce się prosić o kłopoty, *proponując* wpłacanie na konto
    i jednocześnie wysyłając przelewy 31.XII to sam jest sobie winien!
    Ale podstaw do owego przymuszenia pracodawcy, żeby wpłacał na konto,
    jednocześnie dbając o "postawienie do dyspozycji" a jednocześnie
    *nie mając* wpływu na umowę pracownika z bankiem, to ja nie widzę.

    Znaczy czekam na cytat z przepisu :)

    pzdr, Gotfryd