  • Data: 2008-02-21 22:47:57
    Temat: Re: PIT-11 za 2007 i 2008 rok
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Gotfryd,

    > wKF: już widzę jeszcze jeden kiks w tym rozumowaniu.
    > Otóż obowiązków (wg dzisiejszej konstytucji) nie można wprowadzać
    > inaczej niż uustawą.
    > Ergo, aby pracodawca MUSIAŁ spełnić żądanie wpłaty na konto, przepis
    > musiałby być ustawowy!

    A delegacje ustawowe to gdzie? Podstawą tamtych rozporządzeń (ostatnie
    "w linii" jest z 1983 roku wydano z delegacji prawa bankowego - ustawy.
    Trzeba by przeszukać obecne prawo bankowe.

    Co do ISIP - nawet mnie nie denerwuj - z wersji na wersję coraz gorzej
    :( Coraz trudniej cokolwiek wyszukać. Stare rozporządzenia znalazłem po
    haśle "oszczędnościowo". Być może teraz trzeba szukać "konto osobiste"
    - mi się już nie chce.

    Jednego jestem pewien - jak mi płacówka za komuny robiła wstręty, to
    przepis znalazłem i wstręty się skończyły.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl