  • 1. Data: 2003-02-25 08:39:16
    Temat: PIT 2 mały problem
    Od: "HALKOMP nowe technologie" <h...@p...onet.pl>

    Mam etat i własną działalność. Dostałem od pracodawcy do wypełnienia PIT 2 w
    którym mam wskazać płatnika (pracodawca) jako właściwego do stosowania
    zmniejszenia miesięcznej zaliczki na podatek dochodowy itd.......Czy nie
    kłóci się to z moją działalnością gospodarczą i czy mam tego PITA 2 wypełnić
    i im przedłożyć ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-02-25 09:31:00
    Temat: Re: PIT 2 mały problem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Feb 2003, HALKOMP nowe technologie wrote:

> [...]
    >+ kłóci się to z moją działalnością gospodarczą i czy mam tego PITA 2 wypełnić

    Kłóci się i nie przedkładać !

    >+ Pozdrawiam

    wzjm, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-02-25 16:01:00
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Gotfryd Smolik news chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > Kłóci się i nie przedkładać !

    No a jak jest na jakiejś zryczałtowanej formie opodatkowania to co?
    Wtedy wedle mnie się nie kłóci i już jest spokój.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 4. Data: 2003-02-25 21:51:39
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 25-02-2003 22:53, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > ...to zupełnie słusznie mnie upominasz za brak upomnienia
    > dla pytającego że nie zatrudniamy wróżek na grupie... !

    Gotfrydzie, czy to by sie nie nadawało na pierwsza linijke FAQ?
    Duzymi literami?
    Bo gdyby każdy pytający wziął sobie to do serca, o ilez mniej mielibysmy
    roboty z wyciąganiem po kawałku, podpytywaniem, zastanawianime się "co
    poeat miał na mysli".
    No i nie trzeba by udzielac odpowiedzi w 3 wariantach, każdy z dwoma
    opcjami :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-02-25 21:53:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]

    ...to zupełnie słusznie mnie upominasz za brak upomnienia
    dla pytającego że nie zatrudniamy wróżek na grupie... !
    Thx.

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2003-02-25 23:54:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Feb 2003, Maddy wrote:

    >+ Dnia 25-02-2003 22:53, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    >+ > On Tue, 25 Feb 2003, Jacek wrote:
    [...]
> [...]
    >+
    >+ Gotfrydzie, czy to by sie nie nadawało na pierwsza linijke FAQ?

    Oczywiście. Tylko od czasu jak ostatnio padł to leży (pomysł
    z FAQ :)).

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2003-02-26 11:23:48
    Od: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl>

    W liście nadanym Wed, 26 Feb 2003 00:54:23 +0100 Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> pisze:

    > Tylko od czasu jak ostatnio padł to leży (pomysł z FAQ :)).

    Pewnie dlatego, że w naszych warunkach to musiałoby być FAQWFCA
    (Frequenly Asked Questions With Frequently Changed Answers) :-))

    PAD
    --

  • 8. Data: 2003-02-26 18:31:29
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Gotfryd Smolik news chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > ...to zupełnie słusznie mnie upominasz za brak upomnienia
    > dla pytającego że nie zatrudniamy wróżek na grupie... !

    Upomnienie upomnieniem,ale Ty właśnie w roli wróżbity wystąpiłeś