  • Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: PIT-36L wątpliwości
    Date: 13 Apr 2008 20:15:14 +0200

    Dnia 13.04.2008 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał/a:

    [...]

    > Czyli tu:
    >
    > 6. [...] Zaliczkę za grudzień, w wysokości zaliczki należnej
    > za listopad, uiszcza się w terminie do dnia 20 grudnia roku podatkowego.
    >
    > Jak dla mnie to za grudzień taka jak za listopad jest należna.

    No to chyba za dużo myślę przy wypełnianiu PITa. Bo sobie pomyślałem.
    "Po co byłaby kratka na grudzień, jeżeli jest to podwójna stawka
    listopadowa?" I stwierdziłem, że w takim razie logiczniejszym jest wpisanie
    kwoty jaka faktycznie miałaby być do zapłacenia w grudniu :)

    > B,a sam tak wpisałem w swojego pita, w okienku specjalnym w US miła pani
    > miesiąc po miesiącu z tym, co w komputerze mieli sprawdziła i podpisała...
    > I już mi nawet zwrot przelali :D

    Dzięki. :)

    --
    Wojciech Bańcer