    From: "kurdebalans" <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT-37 dwa pytania
    Date: Tue, 29 Apr 2003 21:46:58 +0200

    Użytkownik "Arturo" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b8mfsq$1ut8$1@foka1.acn.pl...
    > Witam,
    > Dzisiaj wysłałem swój PIT-37 listem poleconym. Po poworcie do domu
    > przypomniało mi się, że zapomniałem sie na picie podpisać. Co mam w takim
    > przypadku zrobić? Jutro wysłać drugi PIT - podpisany, ale jako korygujący?
    US może uznać że nie złożyłeś żadnego zeznania bo dokument bez podpisu jest
    bez wartości. Wyślij jeszcze raz poprawny PIT. Albo złóż ten pit osobiście -
    będzie on wtedy przed tym wadliwym. Napisz na nim "korekta" i nie zapomnij
    dołączyć wyjaśnienie.

    > Zadzwonić do US?
    To nic nie da.
> [...]
    > latach nadwyżkę płaciłem w terminie. Jeden raz (jakiś rok, półotra temu)
    > dostałem pismo z US, żebym się u nich stawił. Niestety nie ja odebrałem
    > list, a że byłem akurat w podróży służbowej do US się nie stawiłem. Od
    tego
    > czasu nic do mnie nie przyszło. I tu moje pytanie: co i ile czasu jeszcze
    mi
    > grozi? Jaka ewentualna kara może wchodzic w grę (odsetki sobie
    policzyłem).
    > Czy wypada mi z głupia frant wpłacić do US kwotę 80 złotych wraz z

    Ciekawe czy za te lata miałeś jakąś nadpłatę do zwrotu. US mógłby wtedy
    wyrównać rachunki zabierając nadpłatę.
    Jak dostałeś wezwanie z KKS to masz ciepło...
    [kurdebalans]