  • 1. Data: 2005-04-18 09:26:29
    Temat: PIT-37 - w końcu muszę, czy nie muszę?
    Od: Dźwiedziu <n...@a...pl>

    Witam

    Pytam bo chcę rozwiać pewne wątpliwości:

    Z tego co ja wyczytałem to każdy kto osiągną jakikolwiek dochód musi
    złożyć zeznanie. Tym czasem moja koleżanka usilnie mnie przekonuje, że
    ja jako student i z dochodem za 2004 rok wynoszącym jedynie 270zł (jedna
    umowa o dzieło) nic nie muszę robić.

    Skoro trzeba, a ja bym nie złożył to jakie czekały by mnie kosekwencje?

    Dźwiedziu
    http://adk.astronet.pl
    gg: 1419062

  • 2. Data: 2005-04-18 12:25:38
    Temat: Re: PIT-37 - w końcu muszę, czy nie muszę?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Dźwiedziu wrote:
> [...]
    > umowa o dzieło) nic nie muszę robić.
    >
    > Skoro trzeba, a ja bym nie złożył to jakie czekały by mnie kosekwencje?

    Złóż, to nie boli.
    www.pity.pl

  • 3. Data: 2005-04-18 14:03:18
    Od: "Lupus" <j...@n...pl>

    Pracodawca, który zatrudnił Cię na umowę o dzieło był zobowiązany przesłać
    Ci deklarację, na podstewie której Ty musisz złożyć swój PIT. Kopię tej
    deklaracji, którą pracodawca przekazał Tobie, musiał również wysłać do US.
    Więc skoro w US wiedzą, że masz przychód to lepiej nie kombinuj, tylko się
    rozlicz. To naprawdę nic strasznego :)
    Lupus

  • 4. Data: 2005-04-18 14:17:32
    Od: Dźwiedziu <n...@a...pl>

    cze

> [...]
    > Więc skoro w US wiedzą, że masz przychód to lepiej nie kombinuj, tylko się

    No nie wiem, jechać 300km do domu i cały dzień zajęć w plecy :/

    Dźwiedziu
    www.adk.prv.pl
    gg: 1419062

  • 5. Data: 2005-04-18 14:31:03
    Od: "Lupus" <j...@n...pl>

    > No nie wiem, jechać 300km do domu i cały dzień zajęć w plecy :/
    a od czego jest Poczta Polska ;))
    Lupus

  • 6. Data: 2005-04-18 14:34:25
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 4/18/2005 4:31 PM, Użytkownik Lupus napisał:

    > a od czego jest Poczta Polska ;))

    Poza tym ucz się bo od tego nie uciekniesz, no i last but not least:
    złożysz pita to dostaniesz kilka złotych zwrotu.

    --
    gefragt

  • 7. Data: 2005-04-18 15:02:44
    Od: "Piter" <p...@p...onet.pl>

    > No nie wiem, jechać 300km do domu i cały dzień zajęć w plecy :/>

    A jeśli na stałe mieszkasz gdzie indziej, złóż PIT-3 w US nowego miasta i
    zaczniesz podlegać pod niego. Ale to tak na przyszłość, PIT za zeszły rok
    złóż w miejscu, w którym przebywałeś pod koniec zeszłego roku. Pamiętaj, że
    za niezawiadomienie US o zmianie miejsca zamieszkania w ciągu miesiąca jest
    kara, więc jak będziesz aktualizował dane, pamiętaj o tym ;-)

  • 8. Data: 2005-04-18 18:40:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Dźwiedziu wrote:

    > No nie wiem, jechać 300km do domu i cały dzień zajęć w plecy :/

    a po co? rodzinę odwiedzić pod pretekstem US?

    pit-11 jak poszedł do domu to ci przedyktują przez telefon.
    wypełniony pit-37 wysyłasz listem poleconym na adres twojego US.
    Tylko polecenie trzymaj (6 lat) niech sie za 4 lata okaże, że nie doszło.
    .

  • 9. Data: 2005-04-20 09:15:21
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Dźwiedziu napisał:

    > Skoro trzeba, a ja bym nie złożył to jakie czekały by mnie kosekwencje?

    Nie dostaniesz zwrotu podatku...

    pzdr

    Tomek

    Startuj z INTERIA.PL! >>> http://link.interia.pl/f186c