  • 1. Data: 2005-03-11 12:48:43
    Temat: PIT-8C (nagroda naukowa) -> PIT-37
    Od: "Czytacz" <g...@c...pl>

    Witam grupowiczow,
    Moja malzonka bedac jeszcze doktorantka otrzymala w zeszlym roku nagrode
    naukowa. W tym samym roku skoczyla studia doktoranckie i podjela prace.
    Niedawno otrzymala z uniwersytetu PIT-8C z wpisana w sekcji D ta nagroda
    wlasnie. Nie ma tu zadnych informacji o pobranych zaliczkach itp.
    Czy te nagrode nalezy wykazac w PIT-37 (Inne źródła, niewymienione w
    wierszach od 1 do 4) i jaki podatek (procentowo) zostanie od niej
    naliczony?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-03-11 17:23:12
    Temat: Re: PIT-8C (nagroda naukowa) -> PIT-37
    Od: "opix" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Czytacz" <g...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > naliczony?
    > Pozdrawiam.
    >
    >zaliczki nie pobrano więc tylko w rubryce inne wykazuje się dochód a
    dalej według instrukcji pita 37
    nic dodatkowo z PIT 8C nie wyliczasz a raczej z tego tytułu wyjść moze
    tylko kwota do zapłaty w końcowym podliczeniu .

    --

  • 3. Data: 2005-03-11 18:01:55
    Od: "Małgorzata i Eugeniusz" <e...@o...pl>

> [...]
    > Czy te nagrode nalezy wykazac w PIT-37 (Inne źródła, niewymienione w
    > wierszach od 1 do 4) i jaki podatek (procentowo) zostanie od niej

    Łączysz z innymi dochodami i obliczasz podatek w/g skali ( 19%, 30%, 40%)