  • Data: 2011-02-17 07:06:08
    Temat: Re: [PIT] Ulga na internet, a adres zameldowania
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ijhbs6$a60$1@news.onet.pl...

    > Wiesz, tak prywatnie powiem, że ja bym internet odliczał. Po pierwsze mała
    > jest szansa, że skontrolują akurat ciebie. Nie słyszałem, aby mnie, czy
    > kogoś z rodziny z tego kontrolowali, choć trzeba wziąć pod uwagę że
    > jeszcze trochę czasu na sprawdzenie mają.

    To w takim razie, zobaczę najpierw co będzie na tym zbiorczym papierze do
    ulgi, bo w sumie to miałem fakturę elektroniczną, może tam nie ma nic o
    adresie, to i problemu nie bedzie.

    > W najgorszym przypadku będziesz "rżnął głupa", a jak nie dadzą ci wiary,
    > to zwrócisz podatek wraz z odsetkami. Nie ma tego dużo. Co do tych kar za
    > brak meldunku, czy aktualizacji NIP3, to też bardziej takie usenet legend.
    > Jak nie będą na ciebie szukać haka, to nic nie zrobią. Małżonka po kilku
    > latach poinformowała US o zmianie dowodu i adresu i nic jej nie zrobili.

    Wiem i dlatego zdziwiły mnie te opowieści o karach. Znajomym osobom
    wychodziły takie kwiatki z adresami i pomyłkami ze strony pracodawcy, po
    złożeniu zeznania, a musieli tylko wyjaśnić sprawę i obywało się bez kar.