  • Data: 2011-02-16 20:25:36
    Temat: Re: [PIT] Ulga na internet, a adres zameldowania
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-16 21:17, Vlad The Ripper pisze:

    > Dzięki za informacje i wyjaśnienia. Kur.., że też nie zapytałem
    > wcześniej. Tak, bym olał tą ulgę i wypełnił papierek by pracowadca bujał
    > sie z moim PITem, a tak to nie dość, że ta ulga to więcej kłopotu niż
    > pożytku to jeszcze robotę mam z zeznaniem.
    > Na starym adresie, gdzie wracam nie mam Internetu na siebie więc sobie
    > nie odliczę :)

    Wiesz, tak prywatnie powiem, że ja bym internet odliczał. Po pierwsze
    mała jest szansa, że skontrolują akurat ciebie. Nie słyszałem, aby mnie,
    czy kogoś z rodziny z tego kontrolowali, choć trzeba wziąć pod uwagę że
    jeszcze trochę czasu na sprawdzenie mają.

    W najgorszym przypadku będziesz "rżnął głupa", a jak nie dadzą ci wiary,
    to zwrócisz podatek wraz z odsetkami. Nie ma tego dużo. Co do tych kar
    za brak meldunku, czy aktualizacji NIP3, to też bardziej takie usenet
    legend. Jak nie będą na ciebie szukać haka, to nic nie zrobią. Małżonka
    po kilku latach poinformowała US o zmianie dowodu i adresu i nic jej nie
    zrobili.

    --
    Liwiusz