  • 11. Data: 2007-07-17 07:15:21
    Temat: Re: PIT wezwanie do urzedu
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > Ale ja się uzasadniać tego nie podejmuję - to nie ja wymyśliłem
    > przymus adwokacki czy zakaz doradztwa podatkowego bez zdania
    > stosownego egzaminu :) - stwierdzam tylko, że o ile wiem jest
    > jak jest. Nie wolno i już.

    Wiekszosc rzeczy ktore robimy w zyciu lamia jakies tam przepisy.
    A cytowanie durnych ustaw, rozporzadzen etc i konsekwencji
    z nich wynikajacych mija sie z celem.

    Znasz moze Regulacje Unii Europejskiej dotyczaca zakazu gotowania
    dotowanego mleka?

    Neko

  • 12. Data: 2007-07-17 09:30:32
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Zapominaja" <z...@s...o.mnie> napisał

    > Jak rozumiem to żart ??? 8-O

    Chcialbym, zeby to byl zart. Ale niestety nie jest.

    Tego typu przepisow znam wiecej, ale ten wg mnie
    jest najbardziej kuriozalny.

    Neko

  • 13. Data: 2007-07-17 09:35:16
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Neko pisze:
    > Użytkownik "Zapominaja" <z...@s...o.mnie> napisał

    > Chcialbym, zeby to byl zart. Ale niestety nie jest.
    >
    > Tego typu przepisow znam wiecej, ale ten wg mnie
    > jest najbardziej kuriozalny.

    O dotowanym niegotowanym mleku:
    http://www.polskiejutro.com/art/a.php?p=126wunii

    L.

  • 14. Data: 2007-07-17 09:38:41
    Od: Zapominaja <z...@s...o.mnie>

    Neko pisze:
    > Znasz moze Regulacje Unii Europejskiej dotyczaca zakazu gotowania
    > dotowanego mleka?
    Jak rozumiem to żart ??? 8-O

  • 15. Data: 2007-07-17 09:51:04
    Od: "lwh" <...@v...pl>

    Użytkownik "Dori" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem, czy bardzo narozrabiałam. Wyszło mi, że US ma oddać mamie 528
    > zł. A oni zamiast oddać, przysłali wezwanie. Jutro pójdę z mamą do US
    > wyjaśnić, ale bardzo stresuje mnie ta sytuacja.

    To jest standard dla zwrotów powyżej 500zł.
    Skoro nigdy nie byłaś przesłuchiwana, to Cię rutynowo wzywają.
    Zmarnujesz kilka godzin, podpiszesz kwity i będziesz wolna.

  • 16. Data: 2007-07-17 10:08:20
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "lwh" <...@v...pl> napisał

    > Zmarnujesz kilka godzin, podpiszesz kwity i będziesz wolna.

    Tylko niech uwaza co podpisuje. Najlepiej
    na taka rozmowe pojsc z dyktafonem. :)

    Neko

  • 17. Data: 2007-07-17 20:35:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Jul 2007, Neko wrote:

    > Wiekszosc rzeczy ktore robimy w zyciu lamia jakies tam przepisy.
    > A cytowanie durnych ustaw, rozporzadzen etc i konsekwencji
    > z nich wynikajacych mija sie z celem.

    No, jak zagrożenie karą wynosi 50 000 to nie wiem :]

    > Znasz moze Regulacje Unii Europejskiej dotyczaca zakazu gotowania
    > dotowanego mleka?

    Nie, ale wiem że obrót mlekiem w ogóle podlega drastycznym
    ograniczeniom.

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2007-07-17 23:52:34
    Od: Yarek <y...@f...pl>

    Liwiusz pisze:

    > O dotowanym niegotowanym mleku:
    > http://www.polskiejutro.com/art/a.php?p=126wunii

    To jakaś strona tropicieli "żydokomuny". O mleku można też przeczytać na
    stronie UPR, ale i jedno i drugie źródło nie jest specjalnie
    przekonywujące. W dodatku brak powołania na konkretne przepisy.

    --
    Yarek

  • 19. Data: 2007-07-18 06:17:23
    Od: "Dori" <d...@i...pl>

    > Jak chcesz się dowiedzieć to najprostsze rozwiązanie to do nich pójść.

    No więc poszłam i się dowiedziałam, o co biega. Najważniejsze , że głowy nie
    ucieli.
    Byka zrobił program komputerowy, bo w jednej rubryczce niepotrzebnie
    podzielił dochód przez dwa i wyszło, co wyszło. Dobrze poprzepisywałam z
    dokumentów od pracodawców, a jeśli chodzi o resztę, to zaufałam komputerowi,
    a on mnie tak zawiódł :)
    Skończyło się na szczęście bez konsekwencji. Urzędniczka kazała zrobić na
    miejscu korektę i powiedziała, że nie uważa, że to było specjalnie itp.

    pozdrawiam,
    Dori

  • 20. Data: 2007-07-18 07:14:57
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Dori wrote:

    > No więc poszłam i się dowiedziałam, o co biega. Skończyło się na szczę?cie
    > bez konsekwencji. Urzędniczka kazała
    > zrobić na miejscu korektę i powiedziała, że nie uważa, że to było
    > specjalnie itp.

    I tak sobie pozwolili - Tobie - złożyć korektę
    PITa mamy? Czy też mama była z Tobą i ona złożyła,
    a Ty tylko "pomagałaś"?