    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT37 i RODO
    Date: Thu, 13 Apr 2023 22:03:01 +0200

    news:ta5llxoukjg3.1gkbzqlnh9awo.dlg@40tude.net...

    > Mozna nie zauwazyc, szybka robota ..

    W ramach grzeczności lub nadgorliwości jak mniemam.

    > Mowisz, ze az tak?
    >
    > No nie - rozni ludzie tam pracują, i chyba by sie sprawa szybko rypła,
    > gdyby to odgórnie nakazali.
    >
    > Z drugiej strony - urzednik dawniej mógł oddolnie - przy wpisywaniu
    > pita.

    O to nie podejrzewam.

    Nie wiem, gdzieś pisało, że OPP dostają z kasą raport a przynajmniej
    mogą takowego zażądać. Oczywiście gdy podatnik nie zakreśli
    pola 150. wtedy anonimowo.
    Akurat ten US: "przesyłamy w czerwcu". Kasę i dane.

    Wciąż aktualne.

    Już zabrakło, większość o tym wie ale nie wolno oficjalnie przyznać.
    Bo trzeba byłoby oficjalnie reagować.

    Z opóźnieniem ale należy się zakończenie:
    Wizyta umówiona, na miejscu okazało się, że tę godzinę jeszcze 2 inne
    osoby.
    Oryginalny PIT się znalazł. Pole zaznaczone, kolor - przynajmniej
    w półmroku - nieco inny... W "systemie" też.
    Do końca kwietnia podatnik może zmieniać zeznania do upadłego,
    przyznana racja, że po podatniku nie wolno modyfikować.
    Zakończyło się bez awantury oficjalną korektą PIT37 (przy czym
    przyjmują tylko w komplecie z załącznikami) na bieżąco "wklepaną" do
    "systemu".

    Arek