eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPKO BP żąda zaświadczenie o zapłaceniu podatku od spadku › Re: PKO BP żąda zaświadczenie o zapłaceniu podatku od spadku
    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PKO BP żąda zaświadczenie o zapłaceniu podatku od spadku
    Date: Tue, 27 Apr 2010 10:59:56 +0200

    Dnia Tue, 27 Apr 2010 10:45:34 +0200, Piotrek napisał(a):

    > Zgaduję, że u tej właśnie pracownicy, prosząc o podanie podstawy prawnej.
    > Jeśli nie będzie wiedziała to powinien dać radę jej przełożony albo
    > dyrektor oddziału banku.

    Zamierzam napisać skargę do samej centrali, zwłaszcza że można to uczynić
    emaliowo. Z inkryminowaną pracownicą niezbyt chce mi się gadać, jeśli tylko
    nie muszę tego robić, bo ma zwyczaj ignorowania niewygodnych kwestii.

    Zanim zacznę się pieniaczyć, chciałbym się upewnić, że nie ma jakichś
    haczyków. Dziękuję za pomysł, aby zapytać w skardze o stosowny paragraf.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Ten, kto się śmieje ostatni, przeważnie nie ma jednego zęba na przedzie."
    Baruch Spinoza