  • 21. Data: 2004-11-16 20:52:11
    Temat: Re: PLATNIK - drukowanie na obcym komputerze
    Od: "monia" <m...@o...pl>

    Użytkownik "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cnd99c$971$1@news.onet.pl...
    > Dla mnie trzy kliknięcia więcej nie robią różnicy :)
    > tylko trzy?

    Zapewne ten sam co Twój, tylko mówiąc "trzy" mówiłam w przenośni.
    Tych kliknięc jest może z dziesięć + wpisanie hasła ;-)

    > Normalnie. Nie wyobrażam sobie, żeby mój klient przyszedł i grzebał mi w
    > komputerze- nawet przy mnie i nawet w swoich danych. To ja jestem
    > odpowiedzialny za te dane i za robotę którą na nich robię. I nic mu do
    tego
    > co ja mam w komputerze.
    > Mam 8 płatników na jednej bazie. tych 8 płatników obsługuje od 2000r. i
    > jakoś nigdy żadnemu nie przyszło do głowy, żeby sobie usiąść przy
    programie.
    > Ani oni ani ja nie mieliśmy takiej potrzeby.

    Ja nie mam klientów, a jestem zwykłym pracownikiem, w związku z powyższym
    mam troszeczkę inny układ... i w tym układzie moja metoda się sprawdziła,
    stąd tak przy niej obstaję :)

    > Jeden z płatników ode mnie odszedł bo się dorobił własnego komputera. Było
    > troche motania żeby mu dane przegrać ale zajęło to w sumie ok 30 min.

    A widzisz, to jakieś 29 minut straconego czasu ;-)

    > No ale każdy ma jakieś swoje wypracowane metody

    W zupełności się z Tobą zgadzam ;-)

    > pozdrawiam
    >
    > PawełJ

    Również pozdrawiam serdecznie, Monia.

  • 22. Data: 2004-11-16 20:57:09
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    Użytkownik "monia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A możesz wydrukować przez Lan czy przez Net na tamtym kompie? :)
    >
    > Owszem :)
    > Tylko to jest mało zasadne, jeśli kolega może zapożyczyć drukarkę od kompa
    > obok.
    > Jeśli koledze nie chce się przenosić drukarki od kompa do kompa, to gdyby
    > miał w zasięgu kabelek USB-USB, to też doskonałe rozwiązanie :)
    :)
    komputer z ktorego zamierzalem wydrukowac
    znajduje sie u znajomych
    :)
    Twoja rada wydawala mi sie optymalniejsza
    i pozyczylem od niego drukarke
    :)
    dzis dotraly do mnie zakupione tusze
    i na miesiac mam spokoj z ZUSami
    :))))))))))))))))
    dziekuje za pomoc i rady
    spadam (do nastepnego klopotu z PLATNIKIEM)
    :)
    z pozdrowieniami i usmiechami
    _hehehe

  • 23. Data: 2004-11-17 09:22:27
    Od: "Miro" <m...@p...onet.pl>

    > innej bazy danych np. B, w której dajmy na to masz już płatników Y i Z, to
    > musiałabym się mocno zastanowić, czy jest to możliwe...

    Jak najbardziej się da:
    Płatnik --> Rejestr płatników --> Narzędzia --> Archiwizacja (do zewnętrznej
    bazy danych)
    Oczywiście trzeba mieć dostęp i hasło do tej drugiej bazy.

    > moim zdaniem dałoby radę, natomiast jeśli mamy doczynienia z dwoma różnymi
    > SZBD... ojjj nie bardzo..

    Faktycznie, Płatnik takiej opcji nie umożliwia. Trzeba by tutaj wykorzystać
    jakieś zewnętrzne narzędzia.
    I jak się tak zastanowię to taka operacja może być bardzo kłopotliwa.
    Wyłuskać kompletne dane o jednym płatniku z tych wszystkich tabel
    (doliczyłem się ponad 80). Brrrrrr. I wszystko na "czuja", bo przecież
    porządnej specyfikacji to nigdzie nie uświadczysz. Przynajmniej ja nie
    znalazłem.

    Pozdrowienia
    Mirek

  • 24. Data: 2004-11-17 10:55:51
    Od: "monia" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Miro" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zewnętrznej
    > bazy danych)
    > Oczywiście trzeba mieć dostęp i hasło do tej drugiej bazy.

    hihih faktycznie ! gdzie ja mam głowę :-)
    dzięki za przypomnienie :-)

    > Pozdrowienia
    > Mirek

    Pozdrawiam, Monia :-)