    From: "monia" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PLATNIK - drukowanie na obcym komputerze
    Date: Tue, 16 Nov 2004 21:52:11 +0100
    Sender: m...@o...pl@as2-46.poznan.dialup.inetia.pl

    Użytkownik "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cnd99c$971$1@news.onet.pl...
    > Dla mnie trzy kliknięcia więcej nie robią różnicy :)
    > tylko trzy?

    Zapewne ten sam co Twój, tylko mówiąc "trzy" mówiłam w przenośni.
    Tych kliknięc jest może z dziesięć + wpisanie hasła ;-)

    > Normalnie. Nie wyobrażam sobie, żeby mój klient przyszedł i grzebał mi w
    > komputerze- nawet przy mnie i nawet w swoich danych. To ja jestem
    > odpowiedzialny za te dane i za robotę którą na nich robię. I nic mu do
    tego
    > co ja mam w komputerze.
    > Mam 8 płatników na jednej bazie. tych 8 płatników obsługuje od 2000r. i
    > jakoś nigdy żadnemu nie przyszło do głowy, żeby sobie usiąść przy
    programie.
    > Ani oni ani ja nie mieliśmy takiej potrzeby.

    Ja nie mam klientów, a jestem zwykłym pracownikiem, w związku z powyższym
    mam troszeczkę inny układ... i w tym układzie moja metoda się sprawdziła,
    stąd tak przy niej obstaję :)

    > Jeden z płatników ode mnie odszedł bo się dorobił własnego komputera. Było
    > troche motania żeby mu dane przegrać ale zajęło to w sumie ok 30 min.

    A widzisz, to jakieś 29 minut straconego czasu ;-)

    > No ale każdy ma jakieś swoje wypracowane metody

    W zupełności się z Tobą zgadzam ;-)

    > pozdrawiam
    >
    > PawełJ

    Również pozdrawiam serdecznie, Monia.