  • 1. Data: 2002-11-13 12:04:55
    Temat: PRZYCHODY Z R-KU BANKOWEGO A SPRAWA RYCZALTU
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Jak w temacie.
    Jak ksiegowac przychody z r-ku bankowego u podatnika prowadzacego rczalt od
    przychodow ewidencjonowanych.

    Z gory dziekuje i pozdrawiam

    Adam

  • 2. Data: 2002-11-13 13:54:09
    Temat: Re: PRZYCHODY Z R-KU BANKOWEGO A SPRAWA RYCZALTU
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie.
    > Jak ksiegowac przychody z r-ku bankowego u podatnika prowadzacego rczalt
> [...]
    --------------------------
    Do ewidencji przychodów pod datą wpływu na rachunek w stawkę 3 % .
    Jolka

  • 3. Data: 2002-11-13 14:56:14
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > Do ewidencji przychodów pod datą wpływu na rachunek w stawkę 3 % .
    > Jolka

    Dzieki Jolu, ale jesli bys mogla mi jeszcze napisac z czego to wynika? Tez
    czytalem, ze tak sie robi.

    Pozdr
    Adam

  • 4. Data: 2002-11-13 15:24:33
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

> [...]
    > rach.firmowego do przychodów z działalności wynika" Ustawa z dnia
    20.11.1998
    > r. o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych
    > przez osoby fizyczne"Art. 12. 1. Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych
    > wynosi:
    >
    > 3) 3,0% przychodów:
    > e)
    > o których mowa w art. 14 ust. 2 pkt 1, 2 i 5-10 ustawy o podatku
    dochodowym

    > i teraz fragment z ustawy PDOF Art.14
    > 5) odsetki od środków na rachunkach bankowych utrzymywanych w związku z

    DOKLADNIE
    Dzieki serdecznie.
    Adam

  • 5. Data: 2002-11-13 16:00:30
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    --------------------------------------

  • 6. Data: 2002-11-13 20:17:45
    Od: "ann" <k.piekarska[nie-spamuj]@wp.pl>

    a dlaczego akurat 3% ?
    - pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-11-14 07:03:32
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "ann" <k.piekarska[nie-spamuj]@wp.pl> napisał w wiadomości
    > a dlaczego akurat 3% ?
    -------------------------------------
    A sądzisz że ile ?
    Jolka

  • 8. Data: 2002-11-14 07:41:57
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > a dlaczego akurat 3% ?
    > - pozdrawiam

    Wiola odpisala. Tak jest w ustawie i w sumie nie ma innych przyczyn aby
    stosowac 3% poza ustawa oczywiscie

    Adam

  • 9. Data: 2002-11-14 13:53:25
    Od: "ann" <k.piekarska[nie-spamuj]@wp.pl>