  • Data: 2002-08-13 14:01:29
    Temat: Re: PZU zwraca wartosc samochodu netto!
    Od: "Remek" <r...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ajb2nj$ar6$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Remek" <r...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Mozesz podac sposob w jaki on to zrobil?

    Przepraszam umknęło mi że to auto osobowe :( w takim przypadku wystarczy
    oświadczenie z jego strony że w takim przypadku nie może odliczyć VAT'u i
    wymienić z jakich powodów. Po 2 tyg. uznają, a z tymi z obsługi klienta nie
    ma się co kłócić i denerwować bo mają klapy na oczach.
    Odwołanie piśmie z potwierdzeniem że wpłynęło (bo jak nie to powiedzą że
    niczego takiego nie dostali) do naczelnika z dodatkową klauzulą że życzy
    sobie podstawy prawnej ich decyzji.

    Remek