  • Data: 2009-03-16 14:48:57
    Temat: Re: Paragon dzien przed wysylka
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16-03-2009 o 15:01:53 MarkX <k...@o...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "cef" <c...@i...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Polska..........
    > Jeszcze mi powiedz, ze musze gdzies na boku pisac, ze to wyslalem poczta,
    > tamto kurierem, po tamto koles przyszedl osobiscie, a jeszcze inna paczke
    > przekazalem Pani Marysi, bo ma tania umowe z kurierem. Nie no nie
    > oslabiajcie mnie :(

    Nie o to chodzi że musisz. Dam Ci przykład: masz zamówienie z Allegro,
    klient wpłaca pieniądze na konto, Ty wysyłasz, wpisujesz dochód
    do PIT i obrót do VAT, bez powiązywania z czymkolwiek, czyli masz:
    - zamówienie na Allegro
    - przelew na koncie
    - przychód w KPiR
    - obrót w ew. VAT
    i każde z nich wygląda jak samocdzielna "rzecz".

    Co zrobi kontrola?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek