  • Data: 2009-09-02 13:46:30
    Temat: Re: Paragon w KPIR
    Od: cyklista <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Wypada się zgodzić.

    > Są też tacy, którzy twierdzą że realizują jedynie pośrednictwo
    > w zamówieniu usługi przez klienta, przy czym opłata za pośrednictwo
    > zawarta jest w cenie towaru.
    > Żądają pełnomocnictwa od kupującego (albo zawierają w regulaminie).
    > W ten sposób w PP usługę "nabywa klient" (pośrednik jedynie pobiera
    > marżę - i mówi że jest "w cenie towaru").
    > Oczywiście pozostaje wtedy zarówno sprawa ew. sporu z US jak wyżej
    > piszesz i dochodzi niezła komplikacja w razie reklamacji na poczcie

    z tym wszystkim się zgadzam

    jednak jeśli żądają pełnomocnictwa to ja żądam wzięcia z poczty faktury
    za przesyłkę i oczywiście uwidocznienia marży na fakturze (czyli suma
    faktury z firmy i faktury z poczty ma być równa mojej wpłacie), ale
    tutaj już się za bardzo oddalamy od tematu wątku

    > (już widzę, jak reaguje placówka na poczcie *odbiorcy*... "jedź
    > Pan na pocztę wysyłki, bo taka jest procedura" :P)

    tutaj się nie zgodzę, przyjąć powinni, a w ostateczności pozostaje
    załatwianie reklamacji pocztą (a potem reklamowanie zaginienia przesyłki
    z reklamacją - takie przypadki też już były)