  • 1. Data: 2009-05-31 17:09:13
    Temat: PayPal
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Ktoś jeszcze zgłaszał PayPala, poza Piotrkiem który wysłał NIP-1 pocztą :) ?
    Teraz są te nowe druki w UM a będę zakładał niedługo konto PayPal,
    więc chętnie skorzystam z doświadczeń :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-06-01 19:35:13
    Temat: Re: PayPal
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ktoś jeszcze zgłaszał PayPala, poza Piotrkiem który wysłał NIP-1 pocztą :)
    > ?
    > Teraz są te nowe druki w UM a będę zakładał niedługo konto PayPal,
    > więc chętnie skorzystam z doświadczeń :)

    A co ma UM do PayPal-a? Jak już zgłaszać to jako bank w Urzędzie
    Skarbowym...
    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 3. Data: 2009-06-01 20:26:46
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 31-05-2009 o 19:09:13 Tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Ktoś jeszcze zgłaszał PayPala, poza Piotrkiem który wysłał NIP-1 pocztą :) ?
    > Teraz są te nowe druki w UM a będę zakładał niedługo konto PayPal,
    > więc chętnie skorzystam z doświadczeń :)

    A tak właściwie to czy przy dodaniu konta bankowego ten druk do UM
    jest obligatoryjny, czy można "po staremu" posłać NIP-1 i ZFA?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 4. Data: 2009-06-01 20:41:40
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-01, Tomek <t...@o...pl> wrote:

    [...]

    > A tak właściwie to czy przy dodaniu konta bankowego ten druk do UM
    > jest obligatoryjny, czy można "po staremu" posłać NIP-1 i ZFA?

    http://www.mg.gov.pl/NR/rdonlyres/164A70B8-44C4-4836
    -ACA6-ED2CE2E9D66C/53191/FAQ30409PDF.pdf

    Nie wiem na ile to miarodajne, ale:

    """
    Inne druki. Przedsiębiorca zgłaszający zmiany w zakresie wykonywanej działalności
    gospodarczej może znaleźć się w trzech sytuacjach:
    - dokonuje zmian w zakresie danych wpisanych do ewidencji działalności gospodarczej
    - dokonuje zmian w Edg oraz innych danych, które nie podlegają wpisowi do Edg
    - dokonuje wyłącznie zmiany danych niepodlegających wpisowi do Edg.

    W dwóch pierwszych przypadkach zmiany dokonuje za pośrednictwem formularza
    zintegrowanego składanego w urzędzie gminy. W trzecim przypadku zmianę zgłasza
    bezpośrednio w zainteresowanym urzędzie (np. rachunki bankowe w urzędzie
    skarbowym i jednostce ZUS) na odrębnych drukach.
    """

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2009-06-02 08:02:04
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 01-06-2009 o 22:41:40 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > http://www.mg.gov.pl/NR/rdonlyres/164A70B8-44C4-4836
    -ACA6-ED2CE2E9D66C/53191/FAQ30409PDF.pdf

    Dzięki.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 6. Data: 2009-06-02 12:10:28
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 02-06-2009 o 10:02:04 Tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    -ACA6-ED2CE2E9D66C/53191/FAQ30409PDF.pdf

    > Dzięki.

    A do ZUS ktoś PayPala zgłaszał? Może Piotrek? Też pocztą :) ?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek