  • Data: 2008-12-21 20:30:48
    Temat: Re: Pieczatka, kolor
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poproszę uprzejmie o podanie podstawy prawnej do takiego twierdzenia.
    > Jak rozumiem mowa o dokumentach *urzędowych*, albo jak kto woli
    > o charakterze administracyjnym (US/ZUS/...) a nie o *prywatnych*
    > zobowiązaniach z jakiejść konkretnej umowy.

    Zapytałem w ZUS. To mi wystarczyło. Dokumenty zgłoszeniowe były bez
    pieczątek i niekoniecznych danych. Powiedzieli, że wszystkie dokumenty tak
    mają być składane, teraz to nawet nie trzeba ich składać jak nie ma zmian.
    Podobnie było w US. Dokumenty składam, dostaję pokwitowania i wszystko
    działa. Do faktur to pieczątki przystawiam.