  • 11. Data: 2007-11-09 19:21:25
    Temat: Re: Pierwsze wpisy do PKPiR
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 09-11-2007 o 19:50:56 *ela* <s...@v...pl> napisał(a):

    > Ale jaką datę ująć z faktury czy umowną np 12XI?

    W spisie z natury wpisujesz towary po nazwie, nie po dowodzie zakupu.
    Możesz te faktury wyrzucić, albo schować gdzieś do szuflady.

  • 12. Data: 2007-11-09 19:37:46
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 9 listopada 2007 19:11
    (autor PiotrB.
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <op.t1jd49ztko1joi@bu-8b31d8846187>):

    Zrób coś, żeby Opera nie masakrowała polskich znaczków. Ja wiem, że
    sympatyczna ma skopany czytnik i nie ma właściwie ustawionych nagłówków (Do
    S: ustaw MIME w wysyłaniu na grupy, a najlepiej zmień czytnik na
    lepszy :D), ale kurde, Opera chyba potrafi być liberalna.

    > w momencie określonym we wpisie do ewidencji

    No to jak zadeklaruję, ze zaczynam za 10 lat, to przez 10 mogę działać bez
    ZUS i podatków? :D

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 13. Data: 2007-11-09 19:43:05
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W spisie z natury wpisujesz towary po nazwie, nie po dowodzie zakupu.
    > Możesz te faktury wyrzucić, albo schować gdzieś do szuflady.
    Mysle, ze lepiej nie wyrzucac:
    - po pierwsze stanowic beda dowod pohodzenia towarów i materialow - inaczej
    kazdy paser by mogl sobie otwierac dzialalnosc ad hoc, po nazbieraniu fantow
    i wpisaniu remanentu do KPiR, po czym- po wyprzedaniu wszystkiego
    dzialalnosc zamykac.
    - po drugie stanowic beda podstawe wyceny w remanencie

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2007-11-09 19:47:52
    Od: "*ela*" <s...@v...pl>

    > W spisie z natury wpisujesz towary po nazwie, nie po dowodzie zakupu.

    To wiem. Ale miałam na myśli koszty typu: pieczątki, koperty, art biurowe - na
    nie mam faktury i tu nie wiem czy datę wpisac z faktury czy przyjąć umowna np
    ten 12XI? W spisie natury mają być ujęte tylko towary i materiały (np.
    opakowania wielorazowego użytku a nie zwykłe koperty czy kartony)

    *ela*

  • 15. Data: 2007-11-09 19:48:04
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > - po pierwsze stanowic beda dowod pohodzenia towarów i materialow -
    > inaczej
    - to tylko literowka :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2007-11-09 21:20:29
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 09-11-2007 o 20:37:46 Tristan <n...@s...pl> napisał:

> [...]
    > (Do S: ustaw MIME w wysyłaniu na grupy, a najlepiej zmień czytnik na
    > lepszy :D), ale kurde, Opera chyba potrafi być liberalna.

    Walczę z operą ale chyba gubi ustawienia.

    > No to jak zadeklaruję, ze zaczynam za 10 lat, to przez 10 mogę działać
    > bez ZUS i podatków? :D

    to proste, możesz zacząć działać za 10 lat;)

    Piotr

  • 17. Data: 2007-11-10 09:59:22
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 9 listopada 2007 22:20
    wasz znak: <op.t1jmwfgjko1joi@bu-8b31d8846187>):

    > to proste, możesz zacząć działać za 10 lat;)

    No widzisz, a Ela zaczęła wcześniej.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 18. Data: 2007-11-10 10:48:04
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 9 listopada 2007 20:48
    (autor SDD
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fh2diu$9fq$1@news.onet.pl>):

    > Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > - to tylko literowka :)

    To czemu nie użyjesz opcji ZASTĄP i nie poprawisz w locie?

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 19. Data: 2007-11-10 12:29:38
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <fh2diu$9fq$1@news.onet.pl>):
    > To czemu nie użyjesz opcji ZASTĄP i nie poprawisz w locie?

    Bo zauwazylem juz po wyslaniu posta?
    Bo cancelowanie czasem guzik daje (i np. na takich googlach sobie
    scancelowany post zostanie).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 20. Data: 2007-11-10 13:12:54
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 10 listopada 2007 13:29
    (autor SDD
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fh488l$556$1@news.onet.pl>):

    > Bo zauwazylem juz po wyslaniu posta?

    Podobnie jak nieraz ja. Od tego jest opcja ZASTĄP (nie pamiętam jak to się
    nazywa po ągielsku).

    > Bo cancelowanie czasem guzik daje (i np. na takich googlach sobie
    > scancelowany post zostanie).

    E tam. Ja zawsze podmieniam.

    --
    Tristan