    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pierwszy PIT-5 w roku
    Date: Thu, 6 Feb 2003 12:04:20 +0100

    "Chris" <c...@p...fm> wrote in message
    news:b1teg7$c8f$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> napisał w

    > Mam dokładnie te same wątpliwości i stąd było moje pytanie.
    > Przez cały ubiegły rok składka ubezpieczenia zdrowotnego była u mnie
    wyższa
    > od wyliczonego podatku do zapłaty, wobec czego nie złożyłem ani jednego
    > PIT-5. Gdy przeglądałem updf ogarnęła mnie obawa, czy przypadkiem urząd
    > skarbowy nie zechce poszukać u mnie pieniędzy, zarzucając mi niespełnie
    > obowiązku składania deklaracji PIT.

    > To było dla mnie oczywiste, ale tylko do wczoraj :(

    Mimo wszystko "nie jest zle".

    O to, czy nalezalo czy nie nalezalo zlozyc pita mozna sie z US-em spierac.
    Ale nie ma pan przynajmniej "niezaplaconej zaliczki", wiec nie dzialal pan
    na szkode..

    A poza tym dla spokojnego snu mozna "w biurze obslugi podatnika" zapytac
    mile Panie
    ktora interpretacje "tutejszy urzad stosuje".

    Boguslaw