  • 1. Data: 2003-03-22 16:09:11
    Temat: Pitu pitu
    Od: "CJ Bitrate" <n...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie.
    Pracowalem na umowe o dzielo w tamtym roku.
    Dostalem od pracodawcow (roznych) pity 8b.
    Jaki teraz musze wypelnic pit do US?

    Jarek

  • 2. Data: 2003-03-22 16:38:13
    Temat: Re: Pitu pitu
    Od: "buba" <1...@N...wp.pl>

    > Dostalem od pracodawcow (roznych) pity 8b.

    Aaaauuuuuuuuu..ludzie wasze lenistwo nie zna granic....

    Po pierwsze google.com.pl
    Po drugie chyba 15 postow nizej, pozniej jeszcze jakies 10, i kolejne 10 i
    pewnie jeszcze tak z 5 razy masz odpowiedz na to pytanie
    wystarczy spojrzec zamiast sie meczyc z zadawaniem pytania

    bubbbaaa

  • 3. Data: 2003-03-23 09:37:56
    Od: "CJ Bitrate" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > pewnie jeszcze tak z 5 razy masz odpowiedz na to pytanie
    > wystarczy spojrzec zamiast sie meczyc z zadawaniem pytania

    Wybacz ale:
    1)w google - w wyszukiwarce gr.dysk. znalazlem ale o samym 8b
    i dlatego wskoczylem na te grupe z pytaniem - mozliwe ze zle szukalem
    2)15 postow nizej nie ma nic
    3) wczesniej rzeczywiscie jest - przegapilem
    4) nie ma sie co wkurzac - zamiast tego napisal(a)bys cos sensowenego
    zamiast zapychac net-przez co ja tez musze troche pozapychac

    --
    pozdrawiam
    bitrate

  • 4. Data: 2003-03-24 14:50:35
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    PIT-37

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/