  • 1. Data: 2006-03-12 14:26:25
    Temat: Pity, dzieci i dochody
    Od: "Ryszard" <r...@o...pl>

    Witam!
    Jest samotna matka (rozwódka) z trojgiem dzieci które w 2005 roku zarobiły troche
    grosza i teraz trzeba sie z tego rozliczyc. Chce sie Was poradzic aby bledu nie
    popelnic.

    Najstarsza corka pelnoletnia pit 11 - dochod 480 złotych
    pit 8b - dochod 2511 złotych

    Druga córka pełnoletnia pit 8b - dochod 844 złote
    pit 8b - dochod 160 zlotych

    Najmlodszy syn pit 8b - dochod 839 zlotych.

    Matka z młodszymi dziecmi PIT-36 a najstarsza córka sama PIT-37?
    Czy dobrze myślę?

    Dziękuję za wskazówki i pozdrawiam Ryszard

  • 2. Data: 2006-03-12 14:49:12
    Temat: Re: Pity, dzieci i dochody
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Ryszard wrote:
> [...]
    >
    > Matka z młodszymi dziecmi PIT-36 a najstarsza córka sama PIT-37?
    > Czy dobrze myślę?
    >
    > Dziękuję za wskazówki i pozdrawiam Ryszard

    Kie cholera, jaka to samotna matka podpisuje się Ryszard ?

  • 3. Data: 2006-03-12 15:29:28
    Od: "Ryszard" <r...@o...pl>

    > Kie cholera, jaka to samotna matka podpisuje się Ryszard ?

    Bo ja to mam siostrze wypełnic ten PIT. Kapewu?
    A teraz przejdz do meritum i odpowiedz

  • 4. Data: 2006-03-12 15:47:48
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Ryszard wrote:
    > troche

    > Bo ja to mam siostrze wypełnic ten PIT. Kapewu?
    > A teraz przejdz do meritum i odpowiedz

    Może bym ci i odpowiedział, ale jakoś nie lubię jak mi ktoś coś każe robić.

  • 5. Data: 2006-03-12 18:13:04
    Od: "Ryszard" <r...@o...pl>

    > Może bym ci i odpowiedział, ale jakoś nie lubię jak mi ktoś coś każe robić.

    Trudno. Moze znajdzie się ktoś inny, bardziej życzliwy.

  • 6. Data: 2006-03-12 20:03:22
    Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl>

    Użytkownik "Ryszard" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > grosza i teraz trzeba sie z tego rozliczyc. Chce sie Was poradzic aby bledu nie
    PIT-37 jako matka samotnie wychowująca dzieci

    > Najstarsza corka pelnoletnia pit 11 - dochod 480 złotych
    > pit 8b - dochod 2511 złotych
    PIT-37 własny podpis

    > Druga córka pełnoletnia pit 8b - dochod 844 złote
    > pit 8b - dochod 160 zlotych
    PIT-37 własny podpis

    > Najmlodszy syn pit 8b - dochod 839 zlotych.
    PIT-37 podpisuje się za małoletniego matka

    Według mnie tak ma to wyglądać
    --
    Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
    www.handbike.za.pl

  • 7. Data: 2006-03-12 20:21:15
    Od: r...@o...pl

    4...@n...onet.pl...

> [...]
    > PIT-37 własny podpis

    > PIT-37 własny podpis

    > PIT-37 podpisuje się za małoletniego matka

    Dziękuje bardzo!

  • 8. Data: 2006-03-13 11:23:49
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^
    zarobiły troche

    > Kie cholera, jaka to samotna matka podpisuje się Ryszard ?

    Napisal, ze JEST a nie JESTEM.
    Rysiek nie jest usenetowym transwestyta :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2006-03-13 13:59:45
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    SDD wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    > ^^^^^^^^^^^^^^
    > zarobiły troche

    > Napisal, ze JEST a nie JESTEM.
    > Rysiek nie jest usenetowym transwestyta :)

    Widziałem, ale i tak śmiesznie to zabrzmiało.
    Dlatego napisałem. Ponieważ wielce się obruszył, to nie spada na drzewo. :)
    Ponieważ ktos odpisał mu prawidłowo, więc się więcej nie odzywałem

  • 10. Data: 2006-03-13 15:16:41
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a witek wklepał/a:

    > Kie cholera, jaka to samotna matka podpisuje się Ryszard ?

    Czytaj ze zrozumieniem. Napisał "jestem" czy "jest"??

    --

    pozdrowienia, Metti
    "As we kill them all so God will know his own"