  • 1. Data: 2004-02-19 17:57:53
    Temat: Odp: Płace - Matrix.pl
    Od: "kris" <k...@i...pl>

    Użytkownik ELA <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c154j6$gj1$...@f...man.torun.pl...
    > Witam.
    > Nie znam Matrix-u i może to dobrze.
    > Nowe druki formularzy pojawiły się w Dz.U. nr 224 poz.2225 razem z
    > rozporządzeniem Ministra Finansów 29 grudnia 2003 r.
    >
    > Czy nie zbyt późno sie ocknąłeś?
    > 70 PIT-ów to już coś, kupa straconego czasu, nerwów i
    > pieniędzy.Czy ... sorry znasz powiedzenie:
    > "POLAK mądry po szkodzie"?
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    > -> http://usenet.pomocprawna.info

    Wiemy kiedy pojawiły się druki. Sęk w tym, że programiści z Matrix-a za
    późno wypuścili wersję z tymi drukami na rynek. A jak ktoś pracuje w danym
    programie to nie zacznie wypełniać wszystkiego ręcznie tylko cierpliwie
    czeka na upgrade....

    Krzysiek

  • 2. Data: 2004-02-20 07:47:51
    Temat: Płace - Matrix.pl
    Od: "Matti" <u...@f...onet.pl>

    Jestem po prostu wściekły.
    Dopiero przedwczoraj ukazała się aktualizacja z nowym PIT-4 na 2004 rok.
    Aktualizacja jest płatna, i co dziwne nie ma możliwości ściągnięcia łatki z
    internetu i błyskawicznej zapłaty, a trzeba to zamówić i czekać. Zamówienie
    złożyłem natychmiast i czekam.
    Tylko że dzisiaj odmówiono mi w US przyjęcia PIT-4 na poprzednich drukach, a
    jest tych pitów około 70 sztuk.
    Nie mam ochoty tego przepisywać. Panienka z Party-line matrixu spuściła mnie
    na drzewo.
    Do jasnej cholery, czy mogę jakoś ich obciążyć za stracony czas i pieniądze?
    A dlaczego swój żal wylewam na grupach?
    Bo w zeszłym roku było dokładnie to samo, aktualizacje były mocno spóźnione
    jeśli chodzi o druki. Później spóźniali sie znowu w kwietniu (zmiana
    ubezpieczeń zdrowotnych), a załatwic tam cokolwiek...to cud!

    Przestrzegam wszystkich - jeśli macie takie możliwości, omijajcie
    Matrix.pl - chyba pozycja lidera, i to że program w sumie jest dobry - gdyż
    to też należy przyznać, uderza im do głowy, i przeciętnego (a może nie
    przeciętnego, bo korzystamy z co najmniej kilku ich programów i to w
    wersjach wielostanowiskowych) mają po prostu głęboko w .. zadku.

    Proszę też o kontakt lub komentarze ludzi, którzy w stosunku do Matrix.pl
    mają podobne odczucia, może jak się zbierzemy będzie łatwiej.

    Pozdrawiam serdecznie grupowiczów,

    Mateusz

  • 4. Data: 2004-02-20 23:03:11
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 20 Feb 2004 08:47:51 +0100, "Matti"
    <u...@f...onet.pl> zakodował:

    >Aktualizacja jest płatna,

    A jak nasz ukochany prawodawca sobie wymyśli, że od przyszłego
    miesiąca jeździmy po lewej stronie dróg, to będziesz się dziwił, że
    producenci samochodów za przeróbke będą chcieli kasę? I że nie będzie
    "na już"?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2004-02-21 08:14:10
    Od: grynio001<t...@o...pl>

    > Bo w zeszłym roku było dokładnie to samo, aktualizacje były mocno
    spóźnione jeśli chodzi o druki. Później spóźniali sie znowu w kwietniu
    (zmiana ubezpieczeń zdrowotnych), a załatwic tam cokolwiek...to cud!

    Sorry, ale widac, ze nie wyciagasz zadnych wnioskow z poprzednich
    sytuacji. Po pierwszym takim numerze zmienia sie program na inny.
    Na rynku jest mnostwo konkurencyjnych firm i programow i to duzo
    lepszych niz Sy(m)fonia ;)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2004-02-21 08:22:13
    Od: grynio001<t...@o...pl>

    > Bo w zeszłym roku było dokładnie to samo, aktualizacje były mocno
    spóźnione jeśli chodzi o druki. Później spóźniali sie znowu w kwietniu
    (zmiana ubezpieczeń zdrowotnych), a załatwic tam cokolwiek...to cud!

    Sorry ale wydaje mi sie, ze po prostu nie potrafisz wyciagac wnioskow.
    Po pierwszym takim numerze zmienia sie program na inny.
    Na rynku jest kilkanascie konkurencyjnych firm oferujacych duzo
    lepsze i tansze programy niz Sy(m)fonia ;)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2004-02-21 08:56:02
    Od: Tomek <m...@p...nie.lubie.smieci.onet.pl>

    Dnia 2004-02-21 00:03, Użytkownik Kaizen napisał:

> [...]
    > miesiąca jeździmy po lewej stronie dróg, to będziesz się dziwił, że
    > producenci samochodów za przeróbke będą chcieli kasę? I że nie będzie

    Gdyby prawodawca zmieniał co kwartał stronę, którą jeździmy, to
    producenci samochodów, żeby zarobić swoje pieniądze - musieliby
    kierownice przekładać "na już". Poza tym pytający nie dziwi się, że jest
    płatna - wymaga tylko, aby - skoro jest płatna - była "na już".

    Tomek

  • 8. Data: 2004-02-21 09:05:59
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 21. lutego 2004 09:22 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane grynio001:

> [...]
    > Na rynku jest kilkanascie konkurencyjnych firm oferujacych duzo
    > lepsze i tansze programy niz Sy(m)fonia ;)

    Nie zdajesz sobie chyba sprawy z jak ogromnym kosztem wiąże się taka zmiana.
    I nie dokonuje się jej, bo raz autorzy spóźnili się z drukami.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 9. Data: 2004-02-21 09:23:43
    Od: "Piotr" <n...@n...pl>

    > Nie zdajesz sobie chyba sprawy z jak ogromnym kosztem wiąże się taka zmiana.

    nie przesadzaj, albo ja inaczej rozumiem słowo "ogromnym"

    > I nie dokonuje się jej, bo raz autorzy spóźnili się z drukami.

    Dopiero od niedawna uzytkownicy zaczynają liczyć pieniążki w IT
    i okazuje się, że koszt zakupu, to zaledwie procent kosztów
    i liczą się właśnie takie kwiatki, czyli koszty dodatkowe występujące
    podczas normalnej pracy.

    Krótko mówiąc, może się opłacać wymiana programu przynajmniej
    na taki bez niespodzianek i nie przewidzianych wcześniej nakładów.

    P.

  • 10. Data: 2004-02-21 16:56:12
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 21. lutego 2004 10:23 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane Piotr:

    > nie przesadzaj, albo ja inaczej rozumiem słowo "ogromnym"

    Kwestia rozmiaru firmy, potrzeb

    > Dopiero od niedawna uzytkownicy zaczynają liczyć pieniążki w IT
    > i okazuje się, że koszt zakupu, to zaledwie procent kosztów

    No w przypadku pełnej księgowości cena też jest niemała.

    > i liczą się właśnie takie kwiatki, czyli koszty dodatkowe występujące
    > podczas normalnej pracy.

    Tak. Między innymi przeszkolenie i wdrożenie. W znajomej firmie już trzeci
    miesiąc wdrażają właśnie Symfonię zamiast jakiegoś przestarzałego czegoś
    pod DOSa.

    > Krótko mówiąc, może się opłacać wymiana programu przynajmniej
    > na taki bez niespodzianek i nie przewidzianych wcześniej nakładów.

    Nie masz pewności, że ktokolwiek inny zapewni Ci lepszą jakość. Akurat ZTCW
    to Symfonia jest dość dobra.