    From: "fart" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Płatnik dajcie mu już spokój
    Date: Tue, 4 Feb 2003 18:31:18 +0100
    Sender: a...@f...onet.pl@dial-1271.jgora.dialog.net.pl

    Użytkownik "Stefan" <u...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b1nse8$c13$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > ...wystarczy nauczyć się obsługi, a nie psioczyć do upadłego, że nie da
    się
    > tego, nie da się tamtego...

    > PS. A jak nie płatnik, to zawsze ręcznie można deklaracje wypełniać.

    Stefek ..... bój się boga ..... albo Boga .... w zależności w co wierzysz.
    W epoce internetu dopuszczasz do siebie myśl wypełniania ręcznegodeklaracji
    .... to tak jakbyś zaczął liczyć podatki bez kalkulatora .... przecież też
    jest taka możliwość.
    Ciekaw jestem czy do obliczeń wykorzystujesz liczydło elektrniczne ?
    Program Płatnik przyrównałbym do złotej karety.
    Pożytek z niego niewielki ale koszt wykonania zarąbisty.
    Stefku nie zapomnij, że tym programem mają się poslugiwać również ludzie nie
    mający programów księgowych.
    Jeśli do takiego programu Ty musisz podać podstawę składki zdrowotnej i
    wtedy dopiero program łaskawie obliczy te 8 %, bo już nie rozbiję na 7,75 i
    0,25, to chyba coś jest nie tak.
    Człowieku to Ty za niego płacisz. Ty zapłaciłeś i będziesz płacił za
    Płatnika firmie Prokom a oni dalej będą bubla robić , bo tacy jak Ty są
    powściągliwi w swoich ocenach i nie krzyczą.
    Coraz częściej widzę że jedyną drogą do wyegzekwowania czegokolwiek w tym
    kraju to lepieriada i leperchamstwo.
    Jak mocno w dupę nie kopniesz to Ciebie nie zauważą i będą Tobą pomiatać i
    lekceważyć.

    pozdrawiam
    fart