  • 1. Data: 2004-07-12 10:42:27
    Temat: Płatnik i druk deklaracji JAK?
    Od: "fullpowerr" <f...@o...pl>

    Witam,
    za nic nie mogę zrobic wydruku deklaracji DRA siedzą mi w folderze DOKUMENTY
    WPROWADZONE,
    nie mam ich w żadnym innym folderze, chcę to drukować papierowo. W opcjach
    mam zaznaczone jako wydruk,ale jak chce drukować (w parametrach druku) to
    nie mam aktywnej opcji ZUS, tylko jest aktywna robocza.
    Lub proszę o podpowiedż jak przenieść deklaracje do okienka wysłane.
    Ta instrukcja przy programie jest do d.... (przepraszam)
    Ten co pisał powinien wziąś kogoś do jej weryfikacji -laika takiego jak ja.

    Mam program wersji 6 02 001. System XP

    Dzięki

    ps.
    w archiwum nie znalazłem nic na ten temat

  • 2. Data: 2004-07-12 10:49:33
    Temat: Re: Płatnik i druk deklaracji JAK?
    Od: "Andzia" <a...@t...pl>

    | Witam,
    | za nic nie mogę zrobic wydruku deklaracji DRA siedzą mi w folderze
    DOKUMENTY
    | WPROWADZONE,

    trzeba je stąd 'wyprowadzić' ;) A mianowicie: Zestaw->Zestawy
    wprowadzone->Utwórz nowy zestaw->Dodaj. Teraz zaznaczasz wprowadzone
    dokumenty i dołączasz je do zestawu. Dopiero z tego poziomu możesz dokonywać
    wysyłki dokumentów.

    Życzę powodzenia, to "cudowny" program ;P

    --
    Pozdrawiam,
    Andzia

  • 3. Data: 2004-07-12 10:58:45
    Od: Tomek Niedbała <t...@g...pl>

    Użytkownik "fullpowerr" <f...@o...pl> napisał

    > chcę to drukować papierowo.
    1. Sprawdź, czy w menu "Przekaz"->"Ustawienia przekazu elektronicznego"-> w
    zakładce "Metoda przekazu" masz zaznoczoną pozycję "Wydruk"

    2. W zakładce "Zestawy wprowadzone" (z lewego pionowego menu) utwórz nowy
    zestaw:
    Menu "Dokumenty"->"Dodaj"-> wybierasz z listy...
    Teraz "zestaw" zapisz

    3. Wysyłasz (czyli drukujesz) taki zestaw...

    Rzeczywiście jest to trochę pokręcone.

    Tomek

    > Ta instrukcja przy programie jest do d....
    Widziałem jeszcze gorsze.. ;-)

  • 4. Data: 2004-07-12 11:58:51
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Andzia pisze:

    > DOKUMENTY

    te mozna wydrukowac "probnie" z takim nadrukiem po bokach, ze sie nie nadaja
    doZUS
> [...]
    > dokumenty i dołączasz je do zestawu. Dopiero z tego poziomu możesz
    > dokonywać wysyłki dokumentów.
    >
    > Życzę powodzenia, to "cudowny" program ;P

    Ja na to mowie "superprogram superplatnik"

    Nalezaloby dla niewprawnych dodac, ze aby dokument wydrukowac,
    trzeba odpowiednio ustawic opcje i go WYSLAC

    "na drukarke"

    (zakladam, ze pytajacy nie wysyla internetem)
    wyslany juz mozna drukowac.

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-07-12 14:11:39
    Od: Ela<e...@i...pl>

    Heh... a jeśli chcesz mieć kilka kopii deklaracji bez nadruku "roboczy"
    to gdy pyta o zatwierdzenie, że oznaczyć jako wysłane, to nie
    zatwierdzaj. Ja tak czasem robię, gdy nie jestem pewna, czy wszystko
    gra. Potem Pani w okienku weryfikuje poprawność wprowadzonych
    danych ( kody, podstawy, kwoty itp.) jeśli wszystko OK to przyjmuje,
    jeśli coś nie gra to pędzę do firmy i zawsze jeszcze mogę coś
    poprawić. Na zestawie "wysłanym" nie da sie juz nic poprawić i kicha.
    Trzeba robić nową deklarację z nowym numerem.
    Pooowodzenie

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2004-07-12 17:17:39
    Od: "fullpowerr" <f...@o...pl>

    Dzięki wszystkim za podpowiedzi.
    Wieczorkiem ruszę znowu do działania.
    Bo na obecną chwilę za bardzo mnie wkurzył ten super program, a w
    szczególności instrukcja.
    Jest po prostu "rozbrajająca". :(

    Jurek :)

  • 7. Data: 2004-07-12 17:53:45
    Od: "ziolo" <z...@p...fm>

> [...]
    > poprawić. Na zestawie "wysłanym" nie da sie juz nic poprawić i kicha.
    > Trzeba robić nową deklarację z nowym numerem.

    Sorry, ale nie mogę się z Tobą zgodzić. Zestaw wydrukowany można
    jeszcze poprawić. Wystarczy anulować wysyłkę w Zestaw->Narzędzia.
    Dopiero kiedy zestaw jest 'potwierdzony' nie ma możliwości poprawienia
    dokumentów bez grzebania w Accessie.

    Pozrawiam wszystkich użytkowników jak go nazwał B.Szostak
    "superprogramu superpłatnika" ;-)

  • 8. Data: 2004-07-12 18:55:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello ziolo,

    Monday, July 12, 2004, 7:53:45 PM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > jeszcze poprawić. Wystarczy anulować wysyłkę w Zestaw->Narzędzia.
    > Dopiero kiedy zestaw jest 'potwierdzony' nie ma możliwości poprawienia

    Nawet taki zestaw da się wyeksportować do .KDU i zaimportować do
    wprowadzonych.

    > Pozrawiam wszystkich użytkowników jak go nazwał B.Szostak
    > "superprogramu superpłatnika" ;-)

    Pogromu Płatnika (C) by Me ;-P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2004-07-13 02:30:43
    Od: "fullpowerr" <f...@o...pl>

    OK, wszystko gra. Jeszcze raz dzięki.

    A teraz następna zagadka.
    Mam zaznaczone tylko nadruk na formularzu, a ten inteligent drukuje mi
    wszystko, zamiast wypełnić pola na gotowym formularzu.
    Czy ten typ tak ma ?

  • 10. Data: 2004-07-13 02:33:14
    Od: "fullpowerr" <f...@o...pl>

    zapomniałem dodać ,że w podglądzie wydruku też jest to samo co mi chce
    drukować.

    A ja chcę sobie podrukować na gotowych drukach i nie można.