  • 11. Data: 2004-07-13 11:52:47
    Temat: Re: Płatnik i druk deklaracji JAK?
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    fullpowerr pisze:

    > Dzięki wszystkim za podpowiedzi.
    > Wieczorkiem ruszę znowu do działania.
    > Bo na obecną chwilę za bardzo mnie wkurzył ten super program, a w
    > szczególności instrukcja.
    > Jest po prostu "rozbrajająca". :(
    >
    > Jurek :)

    Kiedys o cos zapytalem serwis firmy P, cos odpisali..

    Potem zapytalem gdzie w tei instrukcji, w ktorej roi sie
    od swiatlych rad typu:
    W pole "nazwa platnika" nalezy wpisac nazwe platnika
    moge znalezc o tym...

    i juz nieodpisali

    Boguslaw

  • 12. Data: 2004-07-13 12:00:20
    Od: "Miro" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fullpowerr" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > OK, wszystko gra. Jeszcze raz dzięki.
    >
    > A teraz następna zagadka.
    > Mam zaznaczone tylko nadruk na formularzu, a ten inteligent drukuje mi
    > wszystko, zamiast wypełnić pola na gotowym formularzu.
    > Czy ten typ tak ma ?

    Ta opcja dotyczy tylko dokumentów płatniczych (przelewów). Inne dokumenty
    (RCA, DRA I.T.P.) drukuje sie tylko w całości
    Pozdrowienia

  • 13. Data: 2004-07-14 09:17:53
    Od: "fullpowerr" <f...@o...pl>

    OK. Dzięki