  • 1. Data: 2004-07-12 06:02:13
    Temat: Kwota wolna od zajęć komorniczych
    Od: "Dorcia" <d...@l...pl>

    Regularnie potrącam pracownikom z wynagrodzeń zajęcia komornicze.
    Słyszałam, że od 01-06-2004 uległa zmianie kwota wolna od potrąceń.
    Potrącenia za pracę dokonywane za zgodą pracownika (wszelkie zobowiązania
    wobec pracodawcy czyli pożyczki)
    kwota wolna w 2004r 824 brutto.
    W przypadku potrąceń pozostałych czyli np.komorniczych - niealimentacyjnych
    kwota wolna to 80% minimalnego wynagrodzenia czyli w 2004 r 659,20 brutto, a
    nie jak do tej pory 760,00
    Proszę o potwierdzenia gdyż nie mam możliwości dokładniejszego sprawdzenia
    zaistniałej sytuacji.