  • Data: 2004-06-19 20:10:35
    Temat: Re: Płatnik - kopie zapasowe raz jeszcze
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytałam jak robić zapasowe kopie PLANIKA - bo dopiero ucze sie tego
    > programu.
    > Po dyskusji sądzę, iz problem jednak jest duży.
    > Jak w zwiazku z tym pracujecie Państwo (pracuje cała Polska) na tym
    > programie?

    Jeżeli używasz bazy na Accesie to nie ma żadnego problemu. wystarczy zgrać
    plik *.mdb - domyślnie (płatnik.mdb) i to jest cała baza. Po spakowaniu
    winzipem przeważnie mieści się na dyskietce.(no oczywiście zależy ile ludzi
    jest w bazie)
    Jeżeli używywasz sql to jest troche gorzej. Najprościej zgrać cały katalog
    Microsoft SQL Server z program files. Albo w tym katalogu jest katalog
    MSSQL$platnik i jego trzeba zgrać.
    Można użyć jakiegos programu do edycji baz sql i zrobić zrzut bazy. zajmuje
    mniej miejsca no ale trzeba się motać z dodatkowymi programami.

    --
    PawełJ