  • Data: 2004-06-20 23:32:57
    Temat: Re: Płatnik - kopie zapasowe raz jeszcze
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 14. czerwca 2004 09:40 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane antonina:

    > Pytałam jak robić zapasowe kopie PLANIKA - bo dopiero ucze sie tego
    > programu.
    > Po dyskusji sądzę, iz problem jednak jest duży.

    Dlaczego? Jeśli korzystasz z bazy w pliku (Access), to kopiujesz po prostu
    ten plik i das ist alles. Jeśli z bazy SQL, to oczywiście używasz narzędzi
    do wykonywania kopii tabel baz SQLowych.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)