    From: "PawelJ" <p...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Platnik - ustawienia programu
    Date: Sun, 4 Apr 2004 20:16:42 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@pe18.tarnobrzeg.sdi.tpnet.pl

    > a po co? Zglebiam tajniki Platnika i probuje cos tam zdzialac, a
    > program wypisuje mi, ze nie ma zdefiniowanej kwoty przecietnego
    > wynagrodzenia....(bo nie mam).

    Ta kwota potrzebna jest Platnikowi, zeby zwryfikowac czy nie ma na rca
    kogos, kto ma naliczone ub. chorobowe dobrowolne wieksze niz moze miec.
    Dobrowolne chorobowe placi sie np od umowy zlecenia. No ale ze programowi to
    jest zawsze potrzebne, nawet jak nie masz taklich rozliczen to juz inna
    bajka. Ja mu wpisuje kwote ok 2000 bo i tak umów zlecen i dobrowolnej
    skladki w tej wysokosci nie mam.

    --
    PawelJ