  • 1. Data: 2004-04-01 22:20:15
    Temat: Płatnik w wersji 6.02.001
    Od: "Grzegorz" <g...@r...com.pl>

    Witam

    Czy ktoś z szanownych użytkowników posiada program "Płatnik" wersja 6.02.001
    (wersja pełna około 92 MB) i mógłby udostępnić na serwerze lub zna miejsce z
    którego mogę ściągnąć? Próbuje ściągnąć ten program bezpośrednio od
    producenta czyli ZUS, ale mają chyba przeciążone serwery lub bardzo
    kiepskiej jakości łącza, ponieważ transfer w porywach dochodzi do 2 KB/sec i
    przerywa często połączenie. Z góry dziękuje.

    Pozdrawiam
    Grzesiek

  • 2. Data: 2004-04-02 00:08:05
    Temat: Re: Płatnik w wersji 6.02.001
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Grzegorz wrote:
> [...]
    > serwery lub bardzo kiepskiej jakości łącza, ponieważ transfer w
    > porywach dochodzi do 2 KB/sec i przerywa często połączenie. Z góry

    Moge wrzucic Ci na FTP, pod warunkiem, ze udostepnisz to innym.
    Mozesz tez probowac sciagnac z ostatniego linka podanego w
    <news:406a746a@news.home.net.pl> .

    pozdrawiam
    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 3. Data: 2004-04-02 05:59:22
    Od: maly2rafcio<m...@p...onet.pl>

    Można go ściągać z serwisu Infor. Transfer ok. 20kB
    http://www.infor.pl/dane/?tresc=platnik&right=a1_ful

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-04-02 06:07:16
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    http://www.infor.pl - po lewej stronie na dole

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2004-04-02 07:11:47
    Od: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>

    Od kiedy jest obowiązek posługiwania się płatnikiem 6.02.001, czy mogę
    jeszcze w kwietniu używać wer. 6.01 ?

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 6. Data: 2004-04-02 07:13:02
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Od kiedy jest obowiązek posługiwania się płatnikiem 6.02.001, czy mogę
    > jeszcze w kwietniu używać wer. 6.01 ?
    >
    > pozdrawiam
    > Mariusz

    Z tego co ustaliłem w ZUSie to za deklaracje za m-ąc marzec można składać w
    "starej" wersji Płatnika. Należy tylko pamiętać o zmianie kont na
    przelewach.
    Pozdrawiam
    Jarek

  • 7. Data: 2004-04-02 14:53:31
    Od: KLoSS <N...@a...com.pl>

    pią, 02 kwi 2004 o 01:13 GMT Jarek napisał(a):

    > Z tego co ustaliłem w ZUSie to za deklaracje za m-ąc marzec można składać w
    > "starej" wersji Płatnika. Należy tylko pamiętać o zmianie kont na
    > przelewach.

    Tylko w starym (6.01.001) nie da się wpisac konta ZUS o dł. 26 cyfr
    Pozostaje kupuć bloczek i wypiac ręcznie :-(
    Natomiast z wysyłką nie powinno być problemów.

    Pozdrawiam
    KLoSS
    --
    Koszulki z jajem ;-)
    Hit SEZONU! Razem ponad 60 oryginalnych wzorów!

  • 8. Data: 2004-04-09 13:49:19
    Od: Michał Goździk<g...@n...net>

    Zawsze aktualny Płatnik znajduje się na stronie www.nowosci.net i jest
    dostępny z kilku serwerów