  • Data: 2004-04-10 08:11:45
    Temat: Re: Początki z płatnikiem
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tristan Alder s...@p...onet.pl ...

    > W odpowiedzi na pismo z dnia sob 10. kwietnia 2004 01:31 opublikowane
    > na pl.soc.prawo.podatki podpisane Budzik:

    > ubezpieczoną w czym? Ubezpieczenie zdrowote musi płacić, ale
    > społecznie już niekoniecznie. To zależy od różnych aspektów, jeden z
    > nich to przypadek, gdy pracujesz gdzieś na umowę o pracę z pensją >=
    > minimalnej krajowej.

    OK, ale jakby na to nie patrzeć po rozpoczęciu pracy z progrmame musmy
    wprowadzić dane płatnika, a następnie te same dane do rejestru
    ubezpieczonych, prawda? A po co - nie może program robić tego sam? I
    dlaczego nikt nie umiał mi tego pwiedzieć? Wierzcie mi że probelm
    opisywałem bardzo dokładnie!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")