  • Data: 2004-04-10 20:26:50
    Temat: Re: Początki z płatnikiem
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 10. kwietnia 2004 22:11 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane Budzik:

    > OK, w przypadku sc rozumiem, ale ja wyrażnie kilka razy zaznaczałem iż
    > chodzi o jednoosobową DG. Zresztą jak rozumiem, gdy w płatniku wprowadzę
    > płatnika jako osoba fizyczna to progrma chyba wie że to DG jednoosobowa a
    > nie sc??? Rozumiem że sc wprowadzam jako osobę prawną? Czy tez jako
    > fizyczną, bo w sumie sc to osobowości prawnej nie ma?

    Dla zusu ma. ZUS ma podział ,,osoba fizyczna / cała reszta''

    > Zgadza się, nie jest to wielka przypadłość, ale dla mnie jako dla osoby
    > która nie jest obeznana w temacie, była to wielka trudność, a brak takiej
    > informacji w płatniku i na infolinii przysporzył mi niepotrzebnej pracy :(

    Byś ty sięgnął po starego Płatnika albo inne wymysły władz.... Pokochałbyś
    obecnego Płatnika w 3 minuty :)

    > Ale na razie sam program zrobił na mnie pozytywne wrażenie.
    > BTW wydrukowałem dokument ZUS RCA i ZUS DRA. Ten pierwszy na dole ma jakiś
    > dziwny kod paskowo-kropkowy, a drugi ma tylko jedną stronę - tak ma być?

    Tak. To jest kod zabezpieczający przed fałszowaniem, ale szczegółów nie
    znam. Zaś DRA jest jednokartkowe, bo się mieści.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)