  • 11. Data: 2004-04-10 21:11:57
    Temat: Re: Początki z płatnikiem
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Tristan Alder s...@p...onet.pl ...

    > Dla zusu ma. ZUS ma podział ,,osoba fizyczna / cała reszta''

    Czyli program mógłby to robić. I w tej sytuacji powinien. ALe rzeczywiście
    minus jest niewielki.

    > Byś ty sięgnął po starego Płatnika albo inne wymysły władz....
    > Pokochałbyś obecnego Płatnika w 3 minuty :)

    Na razie go i tak kocham - bardzo ułatwił mi pracę, pommo tego że jak widać
    firma jest super mała.

    > Tak. To jest kod zabezpieczający przed fałszowaniem, ale szczegółów
    > nie znam. Zaś DRA jest jednokartkowe, bo się mieści.

    Wielkie dzięki.
    Z następnymi problemami zgłoszę sięjuż bezpośrednio na listę.
    EOT.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 12. Data: 2004-04-11 12:07:00
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Mam nadzieję że pisząc iż jest to ich problem zapomniałeś dodać ";)" na
    No masz rację. Ta wypowiedź miała mieć ;)
    A resztę to ci już Tristan wytłumaczył kogo i kiedy pytać.
    > "przepraszamy, i tak ci
    > w niczym nie pomożemy więc jesteśmy w salonie peugeota - RADŹ SOBIE SAM -
    > TO JEST TWÓJ PROBLEM!!!"
    Dobry tekst. I dobrze oddaje podejście prokomu i zusu do płatnika.

    --
    PawełJ

  • 13. Data: 2004-04-13 07:29:48
    Od: "Olek" <o...@w...pl>

    PŁATNIK jets świetny, naprawdę - porozmawiajcie z ludźmi wdrażającymi nowy
    program Narodowego Funduszu Zdrowia do obsługi świadczeń.

    "A to Polska właśnie "

  • 14. Data: 2004-04-13 09:29:37
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Olek napisał:

    > PŁATNIK jets świetny, naprawdę - porozmawiajcie z ludźmi wdrażającymi nowy
    > program Narodowego Funduszu Zdrowia do obsługi świadczeń.

    Aha.. znaczy powinnam sie cieszyć że to tylko cholera a nie ebola?

    Optymistyczne podejście :-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 15. Data: 2004-04-13 10:27:09
    Od: "Olek" <o...@w...pl>

    > Aha.. znaczy powinnam sie cieszyć że to tylko cholera a nie ebola?
    >
    > Optymistyczne podejście :-)

    W Polsce tak ;-)

  • 16. Data: 2004-04-13 13:36:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Olek o...@w...pl ...

    > W Polsce tak ;-)

    Proszę cię, nie gódź się z tą myślą.
    I a propos mojego problemu od którego zaczął się wątek - dziś prowokacyjnie
    zadzwonił na infolinię 801264002 i dałem im ostatnią szansę, i muszę
    przyznać że ją wykorzystali. Pani w naprawdę miły sposób wytłumaczyła mi co
    zrobić krok po kroku - może czytają listę??? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 17. Data: 2004-04-13 14:54:11
    Od: "Ryszard G." <rysgar@ SPAM wp.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał:

> [...]
    co
    > zrobić krok po kroku - może czytają listę??? :)

    Witam,
    sprawdziłem empirycznie, że na płatnika jest jeszcze jeden sposób. Można go
    wziąć na przeczekanie :)

    Miałem problem z zarejestrowaniem potwierdzenia w programie ( różne skróty
    wiadomości w bazie danych i w potwierdzeniu ) przy samodzielnym wysyłaniu
    zestawów z innego komputera niż ten, na którym zainstalowany jest płatnik.
    Nie pomogły konsultacje z infolinią płatnika i administratorem przekazu w
    ZUS, łącznie z przesyłaniem bazy i innych takich i postanowiłem czekać na
    nową wersję "szóstki", ale jej jeszcze nie mam.
    Wysłałem 6 z kolei niepotwierdzony zestaw i postanowiłem go mimo wszystko
    potwierdzić i ... potwierdziłem go bez problemów. Poszedłem za ciosem i
    udało się potwierdzić wszystkie poprzednie :)

    Jaka była przyczyna problemów ? Nie wiem. Odinstalowałem 3 programy i
    widać któregoś z nich płatnik nie cierpi a nie miałem odwagi próbować
    którego. Wniosek z tego tylko taki, że inne zainstalowane programy mogą
    mieć wpływ na sposób działania płatnika.

    Jednak zaszegowałbym płatnika bliżej eboli niż cholery :(

    pozdrawiam
    Ryszard

  • 18. Data: 2004-04-13 17:34:39
    Od: "< tomek >" <n...@c...spamu>

    "Olek" <o...@w...pl> wrote:

    > PŁATNIK jets świetny, naprawdę - porozmawiajcie z ludźmi
    > wdrażającymi nowy program Narodowego Funduszu Zdrowia do obsługi
    > świadczeń.
    >
    > "A to Polska właśnie "

    Aplikacje NFZ-tu to bułka z masłem... ;)
    Porozmawiaj z tymi co pracują z programem PFRON-offline :)))

    --
    Pozdr.

  • 19. Data: 2004-04-13 18:38:10
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Aplikacje NFZ-tu to bułka z masłem... ;)
    > Porozmawiaj z tymi co pracują z programem PFRON-offline :)))
    No jednak wolę pfron niż nfz.
    A do RyszardaG. Wiesz co? Miałem zainstalowanego płatnika 6.01 na czystym
    windowsie i też nie odbierał potwierdzeń. No czasami odbierał tak jak
    piszesz. Więc to nie wina programów. On nie znajduje serwera a właściwie to
    nawet go nie próbuje szukac tylko wywala błąd.

    --
    PawełJ

  • 20. Data: 2004-04-13 18:51:42
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > A do RyszardaG. Wiesz co? Miałem zainstalowanego płatnika 6.01 na czystym
    6.02 miało być

    --
    PawełJ