    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PodaRTki...
    Date: Fri, 23 Aug 2019 13:50:36 +0200

    "J.F." 5d5133eb$0$508$6...@n...neostrada.pl

    > Jak wprowadzali OFE, to sie pytalem - co za duren to wymyslil.

    Ja zaś -- co za dureń będzie tak budował swą emeryturę. ;)

    -=-

    Od lat podziwiam emerytury zaradnych -- inwestujących w swe dzieci!
    Niby inwestycja najpewniejsza, zwłaszcza wtedy, gdy tych dzieci jest
    dużo i są zadbane... Ale... Wielu dziś jest bankrutami -- dzieci wyjechały
    za: chlebem, mężem, żoną, edukacją -- i nie powróciły...

    > To ile beda warte te grosze odkladane od pensji 1000 zl ?

    > Oczywiscie dobrze zainwestowane beda przynosic zysk ... ale
    > czy aby na pewno wiekszy niz inflacja ?

    Dlaczego Polacy lali krew na barykadach? Aby obalić KOMUNĘ!
    Dlaczego ta komuna była postrzegana jako zło?
    Bo odbierała ludziom wolność, czyli życie!
    Czyniła ludzi robocikami rabotającymi dla jakiegoś systemu...
    Ludzie chcieli żyć, chcieli sami decydować o sobie, chcieli
    coś przeżyć -- choćby kosztem oparzenia się...
    (noł risk -- noł fan)

    Dlaczego zatem dziś Polacy wolą decyzje innych, choć widzą
    wyraźnie marnotrawstwo aroganckiej władzy?...

    [odpowiedź znam, ale nie dziś podam]

    > A OFE zgarnely za to prowizje ... gdzie tu sens, gdzie logika ?

    Więc już wiesz, jaki ,,dureń''? ;)

    > Jeszcze kiedys bym napisal, ze lepiej miec obligacje niz obietnice w ZUS, bo
    obligacji to tak latwo panstwo nie zlikwiduje ... ale
    > Tusk mnie wyleczyl z mrzonek :-(

    Spadłeś z kosmosu? Całe prawo jest tworzone w oparciu o przemoc!
    (tworzenie państw chociażby)

    > A teraz przyjdzie PiS, jednym da 13 i 14 emeryture, a drugim zabierze 12 i 11. Ale
    bedzie sprawiedliwosc .. spoleczna.

    Zadaniem opozycyjnej partii politycznej jest przejęcie władzy a partii
    rządzącej -- utrzymanie. Nie podobają się komuś rządy DTuska lub
    JKaczyńskiego? -- więc dlaczego te rządy wybiera?!

    Ja (co do zasady) nie wrzucam kartek do urn, lecz mnie (paradoksalnie?)
    odpowiadają polskie rządy. ;)

    > Owszem, ale sie okazuje ze i ta automatyzacja wymaga ludzi, i to w polowie z malymi
    umiejetnosciami.

    Nie bajeruj! Umiejętności są konieczne, ale i łatwe do uzyskania.

    > A automatyzacja ... bedzie sie rozwijac w krajach o najnizszych podatkach :-(

    Dlaczego?

    --