  • 1. Data: 2002-09-15 19:28:49
    Temat: Re: "Podatek MAGAZYNOWY" - co to zacz?
    Od: w...@a...com (Weronikad)

    >From: "Robert" d...@p...onet.pl
    >Date: 9/13/02 12:22 AM Pacific Daylight Time

    >moze chodzi mu o podatek od nieruchomosci ktory w przypadku duzych
    >powierzchni moze byc calkiem spory
    >
    >robert

    aaaaaaaa! CHODZI MU WYLACZNIE O PODNIESIENIE WLASNYCH ZYSKOW, KOSZTEM PENSJI
    PRACOWNIKOW. Typowe dla prymitywnych krwiopijcow.

  • 2. Data: 2002-09-16 05:49:57
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    > aaaaaaaa! CHODZI MU WYLACZNIE O PODNIESIENIE WLASNYCH ZYSKOW, KOSZTEM
    PENSJI
    > PRACOWNIKOW. Typowe dla prymitywnych krwiopijcow.

    Co to jest pensja pracownika ? To cena, jaką nabywca godzi się płacić za
    towar, jakim jest Twoja praca, Twoje kwalifikacje, Twoje umiejętności (a i
    kultura też). Rozumiem, że chcesz, aby zakup takiego towaru był przymusowy i
    za wyznaczoną administracyjnie cenę. Życzę szczęścia.
    Na Kubie. A w Polsce załóż własną działalność gospodarczą i nie wyciągaj
    ręki po to, co nie Twoje (chyba , że masz już tak od urodzenia).
    Andrzej R.

  • 3. Data: 2002-09-20 04:37:42
    Od: w...@a...com (Weronikad)

    >zacz?
    >From: "Andrzej R." a...@p...onet.pl
    >Date: 9/15/02 10:49 PM Pacific Daylight Time

    >Co to jest pensja pracownika ? To cena, jak? nabywca godzi si? p?aciae za
    >towar, jakim jest Twoja praca, Twoje kwalifikacje, Twoje umiej?tno?ci (a i
    >kultura te?). Rozumi

    znaczy sie, pracodawca zgodzil sie placic XX za moja prace i tyle byla warta.
    Po pewnym czasie sie rozmyslil i postanowil obciac moje zarobki o 30% bo
    wzrosly "stawki podatku magazynowego". U swoje "polskie" ucho wsadz taki
    argument.

    >Rozumiem, ?e chcesz, aby zakup takiego towaru by? przymusowy i
    >za wyznaczon? administracyjnie cen?

    Rozumiem wiecej niz ci sie zdaje. To tobie sie wydaje, ze "wolnosc, wolny
    rynek, demokracja" to znaczy kazdy robi co mu sie podoba.

    >A w Polsce za?ó? w?asn? dzia?alno?ae gospodarcz? i nie wyci?gaj
    >r?ki po to, co nie Twoje (chyba , ?e masz ju? tak od urodzenia).

    to oblesny, prymitywny pracodawca wyciaga grabe po cos, co do niego nie
    nalezalo. Praca tego pracownika byla warta XXX miesiac temu a teraz jest warta
    tylko XX? Wsadz sobie gdzies takie rozumowianie.

  • 4. Data: 2002-09-20 10:27:42
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Uzytkownik "Weronikad" <w...@a...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    warta
    > tylko XX? Wsadz sobie gdzies takie rozumowianie.

    Pracodawcy wzrosly inne koszty, to stara sie obnizyc inne (place).
    Pracobiorca jest niezadowolony i nie podpisuje aneksu do umowy, zmieniajac
    ja na prace u konkurencji, która placi wiecej.

  • 5. Data: 2002-09-20 11:32:14
    Od: c...@r...com (ChrisS)