  • 1. Data: 2005-03-09 15:30:27
    Temat: Podatek PIT -- nadpłata
    Od: looser <u...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam dwa pytania odnośnie podatku PIT, a dokładniej, to formy rozliczenia
    z tego podatku:
    - czy mogę przesłać do urzędu skarbowego swoje zeznanie, jako
    czarnobiały wydruk z programu obliczającego kwote podatku należnego
    (format A4, druk jednostronny)
    - czy przy nadpłacie załączam NIP-3 z numerem konta bankowego, czy
    wystarczy w polu nr 123 (Inne infomrajce) zeznania, wpisac ten numer i
    prosbe o przelanie tam kwoty nadpłaty.

    Pozdrawiam,
    Lukasz

  • 2. Data: 2005-03-09 15:40:24
    Temat: Re: Podatek PIT -- nadpłata
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > - czy mogę przesłać do urzędu skarbowego swoje zeznanie, jako
    > czarnobiały wydruk z programu obliczającego kwote podatku należnego
    > (format A4, druk jednostronny)

    To zalezy od konkretnego US. Rozne US maja rozne tolerancje co do
    jakosci skladanych drukow.

    > - czy przy nadpłacie załączam NIP-3 z numerem konta bankowego, czy
    > wystarczy w polu nr 123 (Inne infomrajce) zeznania, wpisac ten numer i
    > prosbe o przelanie tam kwoty nadpłaty.

    Musisz zlozyc NIP-3.

  • 3. Data: 2005-03-09 22:03:03
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    formularz może byc z dowolnego źródła - równiez z Internetu, byleby byl
    zgodny z obowiązującym wzorem.

    Tak musi byc NIP-3.